Beoordeeld op 16 juni 2017 via mobiele applicatie

Twee nachten in dit hotel geslapen. Heel sfeervol, schone ruime kamers en buiten heb je een terras en ligbedden tot je beschikking. Het ontbijt is prima en het personeel heel vriendelijk. De ligging is super. Vlakbij het klooster en het plaza de armas. Ik raad dit hotel aan iedereen aan!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 mei 2017

Prachtig hotel in koloniale stijl, met buitenterrassen op meerdere verdiepingen, met prachtig zicht op de stad en op de vulkaan. Stijlvolle en luxueuze kamers (wij zaten in kamertype "individual superior"), met comfortabel bed, koelkast, flatscreentv, zelfs een ligbad. Stijlvol tot in de details: shampoo en conditioner staat in aardewerken kannetjes klaar in de douche. Vrij uitgebreid ontbijt en koffie- en theefaciliteiten bij de receptie. Helaas ontbreken zowel airconditioning als ventilator (ook niet te huur bij de receptie) zodat het overdag broeierig heet kan worden. Ten overvloede kan gemeld worden dat een lift uiteraard ontbreekt in dit koloniale gebouw; dit kan sjouwwerk met koffers opleveren als je op een van de bovenverdiepingen zit. Vanwege deze laatste zaken geen 5 maar 4 sterren, maar zeker een aanrader.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 november 2016 via mobiele applicatie

Een hotel in woord voortreffelijk. Ruime kamers wij zaten in een bijgebouw althans wij moesten over een open zitje naar onze kamer toe lopen. Alles goed georganiseerd en altijd iemand bij de receptie. En op loopafstand van het grote plein en de andere bezienswaardigheden. Een aanrader.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 5 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is naast een klooster gelegen heel centraal in het centrum. Schone kamers en vriendelijk personeel. Je hebt er verschillende terrassen met zitjes waar je lekker buiten kan zitten.
Het ontbijt is goed verzorgd in een knusse zaal.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit leuk hotel ligt prachtig nabij het centrum en achter het klooster. Het is heel leuk ingericht en heeft een klein pizza restaurant. De kamers zijn prima, ruim voldoende. De receptie was goed bezet en vriendelijk. Wel voornamelijk Spaans talig. Buiten in het hotel meerdere plekken om lekker te zitten. Tevens een spa aanwezig met een mogelijkheid voor een massage. Een prima hotel. Nadeel vond ik dat het ontbijt bescheiden was, de kamer wel licht en gehorig en opeens hadden we geen koud water meer.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner