24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer was zeer ruim, met een reuze badkamer met groot ligbad en aparte doucheruimte. Alle toiletbenodigdheden waren aanwezig. Wij hadden een kamer met zicht op.de atrium, met 2 dubbele bedden. Er is een kluis, frigo, badjassen en strijkijzer aanwezig. Een grote flatscreen TV, aansluiting voor computer.free Wifi

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Belen U, Marketing Senior Supervisor van JW Marriott Hotel Quito, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Dear Nadine V,

We are excited to know you liked our new rooms so much! We offer a comfortable space so that our guests can feel at home, plus, the bathroom has everything you need. We are glad you enjoyed the view from your room and had a great time while staying with us.

It would be our pleasure to welcome you back soon.

Kind regards,

Marketing Senior Supervisor

8 december 2015 beoordeeld

We verbleven hier met groep. Groot, centraal gelegen modern hotel met veel luxe en ruime kamers. Heel goede keuken. Door het geven van vele congressen is het hier soms vrij druk en wordt alles ingericht in functie hiervan, ook de ruimte rond het buitenzwembad. Buitenzwembad is in prachtige tuin gelegen, maar water is nogal fris.
Ontbijt is rijkelijk !

Kamertip: Kies kamer met uitzicht op zwembad, want sommige hebben geen buitenraam maar geven uit op binnenkoker
  • Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
Belen U, Social Media Executive van JW Marriott Hotel Quito, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2015

Dear chrischrischris375,

Thank you for your comments on your stay at JW Marriott Quito. It is great to know your experience was outstanding and that our location, rooms, and ambiance was to your liking. Since you stayed with us in November, were you able to attend our Fiestas de Quito Festival? We had a buffet of tapas and an amazing show by 2 wonderful music groups.

Furthermore, we are happy to read your regards about our pool area, it is like walking into an oasis, isn't it? We will pass along your feedback and we thank you for your sincerity.

We hope you visit us again soon.

Cordially,

Social Media Executive

5 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel met overal prachtige rozen. Ligt vrij centraal, op loopafstand van het pleinte met restaurants.
Personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn heel mooi en ruim ingericht.
Heel uitgebreid en lekker ontbijt en verder is het hotel van alles voorzien waaronder een heerlijk zwembad om aan te liggen.

Verbleef: januari 2015, reisde voor zaken
Belen U, Social Media Executive van JW Marriott Hotel Quito, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2015

Dear saartjeAlkmaar,

We are thrilled to read your kind comments on your stay at JW Marriott Quito.

As you mention, our rose arrangements are the cherry on top for our luxurious lobby; did you know Ecuador produces around 300 varieties of roses? It is one of our major exportation products.
We are also happy you found our hotel to be well located, we have a perfect mix between being close to the Old Town and the local must-do's.

Thank you for mentioning our associates; we focus our service on making sure all of our guests needs and wants are taken care of in the best way possible. We are also happy you enjoyed our spacious rooms. Did you know we are under a room renovation process? Once our rooms are done, our hotel will have a fresh and exciting new look!

We do offer everything you could need in a vacation or business trip, however, if we do not have it, we will do anything in our power to fulfill your requirements.

We are excited you had a great time in our pool! Did you try our free GoPro Hero 4 rentals? This cameras are great for underwater shots and adventurous tourism!

It would be a pleasure to welcome you back to our hotel.

Thank you once again for choosing us.

All the best,

Social Media Executive

17 januari 2015 beoordeeld

Het hotel is mooi ingericht met ruime kamer, badkamer met aparte douche. Het ontbijt is zeer uitgebreid en er worden verse sappen gemaakt met de vruchten van jouw keuze. Het personeel is erg vriendelijk. Er is wel wat straatlawaai.

• Verbleef: januari 2015, reisde voor zaken
Edison R, Quality Coordinator van JW Marriott Hotel Quito, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2015

Geachte MarloesTeseling:
Hartelijk dank voor uw opmerkingen met betrekking tot uw verblijf bij ons.
We hopen dat binnenkort kunt u terug te komen en te bezoeken in Quito, zal blij zijn om u te dienen in vakkundig.
hartelijk
Edison Riofrío

3 juni 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelf is mijn tweede woonhuis een hotel ivm mijn werk en daardoor heb ik veel ervaring gekregen.
Dit hotel voldoet zeker aan de hoge service en kwaliteit van een JW Marriot. Kamers zijn ruim met zeer goede bedden. Badkamer erg ruim met groot bad en aparte doche en aparte toilet. De waterdruk onder de douche is matig. Vriendelijk personeel.

• Verbleef: mei 2013