JW Marriott Hotel Quito(Quito)
JW Marriott
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
  • Restaurant
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 64 per nacht.

Hotel Reina Isabel(Quito)
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Hilton Colon Quito(Quito)
Priceline
  • Zwembad
Huasi Lodge - Bed & Breakfast(Quito)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 533 per nacht.

23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig authentiek pand midden in het oude centrum van Quito. Wij hebben ons bijzonder welkom gevoeld en zijn er later in onze vakantie opnieuw naar terug gekeerd.

De familie heeft ons heel fijn geholpen met tips in en rond de stad. En al het personeel stond op ieder moment van de dag voor ons klaar. Ze spraken ook goed Engels.

Enig puntje was dat er geen hotel bar is om voor het slapen gaan nog een drankje of kopje koffie te doen.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
26 september 2015 beoordeeld

Maar 1 nacht verbleven in hostal la Posada Colonial. Mooi oud gebouw met nog originele meubels van de tijd dat de nonnen daar zaten. Locatie is perfect in de oude binnenstad naast plaza san fransisco. Tijdens ons korte verblijf viel met name de goede service op.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
22 januari 2015 beoordeeld

Wij hebben een nacht verbleven in dit hotel. We kwamen helaas later aan dan we hadden gepland omdat we veel vertraging hadden met onze busreis vanuit de kust. De nachtportier verwelkomde ons echter hartelijk en haalde voor ons drieën een koel flesje water. Iets eten was niet mogelijk en daar verontschuldigde hij zich uitgebreid voor. Ook over de Wifi-ontvangst (die niet in het hele hotel bereik heeft) en ook voor zijn slechte Engels (dat helemaal niet slecht was). Het was wel heel grappig. Het hotel heeft prachtige kamers (naast de hotelkamers) waar je als gast gebruik van mag maken. Dit lijken wel de kamers van een museum. Heel mooi. Het hotel ligt super centraal in het historische centrum. Dus konden we nog mooi wat souvenirs kopen alvorens naar het vliegveld te vertrekken.
Het ontbijt was heerlijk; fruit, granen, vruchtensap, eieren. Alles naar keuze.

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de galerij op de eerste verdieping. Omdat het houten vloeren en trappen zijn en mensen hier langs lopen, was dat wel vrij gehorig. De tweede verdieping en iets verder van de galerij lijkt me rustiger.
  • Verbleef: januari 2015, reisde met familie
4 november 2014 beoordeeld

Dit hotel ligt om de hoek van het Plaza San Fransisco, het mooiste plein van Quito. Geweldige locatie. Alles is op loopafstand.
Kleine supermarkt in de buurt waar je bv. wat zoutjes en wijn kunt kopen.
Heerlijke lounge in het hotel waar je lekker kunt borrelen.
Het hotel ademt historie maar toch is het heerlijk informeel.

De kamers: hier kan ik kort over zijn: niet schoon, heel gehorig en geen ramen. Sommige hebben ramen die uitzien op de overdekte binnenplaats, anderen hebben helemaal geen ramen.
Daarom mijn tip: boek kamer 1. Dit is de kamer die je ook op de foto's ziet en die is verreweg het mooist.
De badkamers zijn klein in alle kamers.

De staf: moeder en zoon, zeer behulpzaam. Geven allerlei goede tips.

Ontbijt: beneden in een overdekte open ruimte. Trek 's ochtends wel een vestje aan. Heel fijn ontbijt, fruit en eieren en lekkere broodjes.

Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
PortaldeCantuna, Gerente van Hotel Boutique Portal de Cantuna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2015

Dear Marjelia

Thanks for writing a review about Portal Cantuña, your feedback is extremely important to us.
Regards

9 november 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol en warm hotel boordevol charme.
Eigenaresse mevr. Wandenberg en haar zoon geven graag een rondleiding met de nodige historische info over het hotel.
Absolute aanrader voor een verblijf in centro historico. (totaal niet gevaarlijk zoals veelal wordt beschreven)

Verbleef: november 2013, reisde met een partner
Bernardo S, Gerente van Hotel Boutique Portal de Cantuna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2014

Dear Daan, thank you for yo review. Visit us in another chance