“Off Beat tour”
Beoordeling van Tours 4 Tips

Tours 4 Tips
Geclassificeerd als nr. 3 van 61 Tours in Valparaiso
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Trappen / lift, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer enthousiaste gids Camilo die ons een gepassioneerde rondleiding gaf off beat, waarbij culturele, politieke en religieuze aspecten aan bod kwamen. De bijbehorende rollercoaster bustour was hilarisch
Goed georganiseerd en een absolute aanrader

Datum van activiteit: juni 2017

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze freewalking tour is een goede manier om in een korte tijd met de belangrijkste sights van een stad kennis te maken. Voor Valparaiso is er een s'morgens om 10.00 uur en een om 15.00 uur. Wij kwamen toevallig langs toen die van 3 uur begon. We hadden een enthousiast meisje als gids die veel wist over de stad en de muurschilderingen.
De tour is iets wat elke bezoeker van Valparaiso een keer moet doen. Daarna kun je zelf op je gemak nog eens door de stad rond lopen .

Datum van activiteit: februari 2017
27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer dat wij free walkingtour hebben gedaan. Tours 4 tips heeft er 2 per dag. Wij deden ze beide en vonden de middag Tour het leukste. Groep wordt ingedeeld in Engels of Spaans. Dus dat is wel fijn. Ignacio (volgens mij heet ie zo) was onze gids en hij deed het erg leuk. Met af en toe een grapje maar vooral interessante informatie. Wij vonden hem een top gids. Enige tip is dat hij wat langzamer mag praten. Wij vinden dit echt een aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2016
21 september 2016 beoordeeld

Tours 4 tips geven twee opties als je de stad Valpariso wil zien. Een tour met de normale highlights of een alternatieve tour. Aangezien je meestal ook wel zelf de highlights aandoet met een kaart in de hand hebben een vriendin en ik de alternatieve route gekozen. Hierbij tonen de Wally gidsen (die herkenbaar zijn aan de Where is Wally outfit) murals (grafitie kunst) zien en vertellen ze achterliggende betekenissen, maar ook de begraafplaats, de politieke gevangenis en de oude stadsliften en bussen. Erg leuke alternatieve tour!

Datum van activiteit: augustus 2016
Bekijk meer beoordelingen
2 mei 2016 beoordeeld

Vanmorgen de tour gedaan met Chris. Enthousiaste gids die goed Engels spreekt en veel informatie geeft. Handig omdat je in een korte tijd veel kan zien en het navigeren in de stad niet altijd even makkelijk is. Aanrader dus!

Datum van activiteit: mei 2016

Reizigers die Tours 4 Tips bekeken, bekeken ook

Vina del Mar, Regio Valparaíso

Valparaiso, Regio Valparaíso

In Tours 4 Tips geweest? Deel je ervaringen!