“Je leert de stad zo echt op een leuke en snelle manier kennen”
Beoordeling van Tours 4 Tips

Tours 4 Tips
Geclassificeerd als nr. 3 van 60 Tours in Valparaiso
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Trappen / lift
27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer dat wij free walkingtour hebben gedaan. Tours 4 tips heeft er 2 per dag. Wij deden ze beide en vonden de middag Tour het leukste. Groep wordt ingedeeld in Engels of Spaans. Dus dat is wel fijn. Ignacio (volgens mij heet ie zo) was onze gids en hij deed het erg leuk. Met af en toe een grapje maar vooral interessante informatie. Wij vonden hem een top gids. Enige tip is dat hij wat langzamer mag praten. Wij vinden dit echt een aanrader!

21 september 2016 beoordeeld

Tours 4 tips geven twee opties als je de stad Valpariso wil zien. Een tour met de normale highlights of een alternatieve tour. Aangezien je meestal ook wel zelf de highlights aandoet met een kaart in de hand hebben een vriendin en ik de alternatieve route gekozen. Hierbij tonen de Wally gidsen (die herkenbaar zijn aan de Where is Wally outfit) murals (grafitie kunst) zien en vertellen ze achterliggende betekenissen, maar ook de begraafplaats, de politieke gevangenis en de oude stadsliften en bussen. Erg leuke alternatieve tour!

2 mei 2016 beoordeeld

Vanmorgen de tour gedaan met Chris. Enthousiaste gids die goed Engels spreekt en veel informatie geeft. Handig omdat je in een korte tijd veel kan zien en het navigeren in de stad niet altijd even makkelijk is. Aanrader dus!

8 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super geslaagde tour met de immer enthousiaste Wally, Matthias! Deze jonge mensen doen echt hun uiterste best om de rondleiding voor iedereen interessant en leerrijk te maken! Hoedje af! Een aanrader!

P M, Manager van Tours 4 Tips, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2015

Hola Elke H. Petje af voor uw beoordeling zo goed! 5 sterren is altijd zeer gewaardeerd! We zijn blij dat de "Jonge Mensen" waren in staat je een unieke insider uitzicht op de Valparaiso lokale leven te geven. Valparaíso is een geweldige boeiende plek vol verborgen schatten, zoals Terremoto drankjes en Sopaipilla brood;) Bedankt voor deze aanbeveling. Een fijne dag verder! Peter

Bekijk meer beoordelingen
29 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

GEWELDIG, DE manier om in een korte tijd kennis te maken met deze stad. Gidsen zijn ZEER enthousiast en dat maakt het natuurlijk nog leuker!!

P M, Manager van Tours 4 Tips, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2015

Hallo Marianka! We zijn ZEER enthousiast over je 5 ster beoordeling! Het is een genot om te horen van u. We zijn zo blij dat je de kans om een blik achter het gordijn van Valparaíso en de Chileense cultuur krijgen gehad. Wij hopen dat u ons opnieuw bezoeken ergens hier in Chile, zodat we kunnen u nog meer laten zien! Ciau. Peter

Reizigers die Tours 4 Tips bekeken, bekeken ook

Vina del Mar, Regio Valparaíso

Valparaiso, Regio Valparaíso

In Tours 4 Tips geweest? Deel je ervaringen!