“Perfecte tour!”
Beoordeling van Tours 4 Tips

Tours 4 Tips
Geclassificeerd als nr. 3 van 58 Tours in Valparaiso
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten, Trappen / lift
8 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super geslaagde tour met de immer enthousiaste Wally, Matthias! Deze jonge mensen doen echt hun uiterste best om de rondleiding voor iedereen interessant en leerrijk te maken! Hoedje af! Een aanrader!

P M, Manager van Tours 4 Tips, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2015

Hola Elke H. Petje af voor uw beoordeling zo goed! 5 sterren is altijd zeer gewaardeerd! We zijn blij dat de "Jonge Mensen" waren in staat je een unieke insider uitzicht op de Valparaiso lokale leven te geven. Valparaíso is een geweldige boeiende plek vol verborgen schatten, zoals Terremoto drankjes en Sopaipilla brood;) Bedankt voor deze aanbeveling. Een fijne dag verder! Peter

29 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

GEWELDIG, DE manier om in een korte tijd kennis te maken met deze stad. Gidsen zijn ZEER enthousiast en dat maakt het natuurlijk nog leuker!!

P M, Manager van Tours 4 Tips, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2015

Hallo Marianka! We zijn ZEER enthousiast over je 5 ster beoordeling! Het is een genot om te horen van u. We zijn zo blij dat je de kans om een blik achter het gordijn van Valparaíso en de Chileense cultuur krijgen gehad. Wij hopen dat u ons opnieuw bezoeken ergens hier in Chile, zodat we kunnen u nog meer laten zien! Ciau. Peter

18 augustus 2015 beoordeeld

Dit is echt een ideale manier om de stad te ontdekken en je te oriënteren. De gids deed onwijs zijn best om er echt een leuke tour van te maken en ze hadden in de tour veel contactmomenten met mensen van daar (oa voor wat reclame voor hun, maar toch dat maakte het heel leuk!). Man met een gitaar, alfajores, likeur etc. Zeker doen!

P M, Manager van Tours 4 Tips, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2015

Hey Nicky. Dank u voor uw fantastische recensie! Wij zijn blij dat je dacht dat onze tour was "een Ideale Manier om de stad te Ontdekken en je te oriënteren". Wij willen onze bezoekers van de Valparaíso dat wij liefde te ervaren. Zowel de mensen en de likeur;) Tot ziens, Peter

27 juli 2015 beoordeeld

Een ideale manier om de stad te leren kennen! Aardige rondleidster Paula en prachtige uitzichten en Grafiitties waar je langs komt!

Bekijk meer beoordelingen
26 april 2015 beoordeeld

In december deden wij een daguitstap vanuit Santiago de Chile naar Valparaiso. Omdat het soms moeilijk is om de stad op je eentje te verkennen als je maar enkele uren tijd hebt, besloten we om de free walking tour van tours 4 tips te volgen. Dit was een zeer goede beslissing van ons. De tour duurde een tweetal uur en was zeer informatief. De gidsen waren heel enthousiast. Aangezien we met een grote groep waren besloten ze om onze groep in twee groepen op te splitsen. We proefden heerlijke alfajores! We zagen enkele delen van de stad die we met ons tweetjes nooit hadden ontdekt op enkele uren tijd. Momenteel reizen we 8 maanden en hebben we enkele free walking tours gedaan, maar deze tour blijft een van de beste!

Reizigers die Tours 4 Tips bekeken, bekeken ook

Vina del Mar, Regio Valparaíso

Valparaiso, Regio Valparaíso

In Tours 4 Tips geweest? Deel je ervaringen!