Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Off Beat tour

Zeer enthousiaste gids Camilo die ons een gepassioneerde rondleiding gaf off beat, waarbij ... meer lezen

Beoordeeld op 7 juni 2017
188michielb
via mobiele applicatie
Leuke ervaring

Deze freewalking tour is een goede manier om in een korte tijd met de belangrijkste sights van een ... meer lezen

Beoordeeld op 11 februari 2017
GertJanVonk
Waalre, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 2.430 beoordelingen

Beoordeeld op 29 november 2015 via mobiele applicatie

GEWELDIG, DE manier om in een korte tijd kennis te maken met deze stad. Gidsen zijn ZEER enthousiast en dat maakt het natuurlijk nog leuker!!

Datum van activiteit: november 2015
P M, Manager van Tours 4 Tips, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2015

Hallo Marianka! We zijn ZEER enthousiast over je 5 ster beoordeling! Het is een genot om te horen van u. We zijn zo blij dat je de kans om een blik achter het gordijn van Valparaíso en de Chileense cultuur krijgen gehad. Wij hopen dat u ons opnieuw bezoeken ergens hier in Chile, zodat we kunnen u nog meer laten zien! Ciau. Peter

Beoordeeld op 18 augustus 2015

Dit is echt een ideale manier om de stad te ontdekken en je te oriënteren. De gids deed onwijs zijn best om er echt een leuke tour van te maken en ze hadden in de tour veel contactmomenten met mensen van daar (oa voor wat reclame voor hun, maar toch dat maakte het heel leuk!). Man met een gitaar, alfajores, likeur etc. Zeker doen!

Datum van activiteit: juli 2015
P M, Manager van Tours 4 Tips, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2015

Hey Nicky. Dank u voor uw fantastische recensie! Wij zijn blij dat je dacht dat onze tour was "een Ideale Manier om de stad te Ontdekken en je te oriënteren". Wij willen onze bezoekers van de Valparaíso dat wij liefde te ervaren. Zowel de mensen en de likeur;) Tot ziens, Peter

Beoordeeld op 27 juli 2015

Een ideale manier om de stad te leren kennen! Aardige rondleidster Paula en prachtige uitzichten en Grafiitties waar je langs komt!

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 26 april 2015

In december deden wij een daguitstap vanuit Santiago de Chile naar Valparaiso. Omdat het soms moeilijk is om de stad op je eentje te verkennen als je maar enkele uren tijd hebt, besloten we om de free walking tour van tours 4 tips te volgen. Dit was een zeer goede beslissing van ons. De tour duurde een tweetal uur en was zeer informatief. De gidsen waren heel enthousiast. Aangezien we met een grote groep waren besloten ze om onze groep in twee groepen op te splitsen. We proefden heerlijke alfajores! We zagen enkele delen van de stad die we met ons tweetjes nooit hadden ontdekt op enkele uren tijd. Momenteel reizen we 8 maanden en hebben we enkele free walking tours gedaan, maar deze tour blijft een van de beste!

Datum van activiteit: december 2014
Beoordeeld op 24 januari 2015 via mobiele applicatie

Super activiteit om Valparaíso te ontdekken in 3 uur!! Enthousiaste wally (Criss) die soms een beetje volgens een script praat maar dat nemen we voor lief..