“Uitstekende rondleiding”
Beoordeling van Tours 4 Tips

Tours 4 Tips
Geclassificeerd als nr. 3 van 57 Tours in Valparaiso
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Trappen / lift, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten
27 juli 2015 beoordeeld

Een ideale manier om de stad te leren kennen! Aardige rondleidster Paula en prachtige uitzichten en Grafiitties waar je langs komt!

26 april 2015 beoordeeld

In december deden wij een daguitstap vanuit Santiago de Chile naar Valparaiso. Omdat het soms moeilijk is om de stad op je eentje te verkennen als je maar enkele uren tijd hebt, besloten we om de free walking tour van tours 4 tips te volgen. Dit was een zeer goede beslissing van ons. De tour duurde een tweetal uur en was zeer informatief. De gidsen waren heel enthousiast. Aangezien we met een grote groep waren besloten ze om onze groep in twee groepen op te splitsen. We proefden heerlijke alfajores! We zagen enkele delen van de stad die we met ons tweetjes nooit hadden ontdekt op enkele uren tijd. Momenteel reizen we 8 maanden en hebben we enkele free walking tours gedaan, maar deze tour blijft een van de beste!

24 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super activiteit om Valparaíso te ontdekken in 3 uur!! Enthousiaste wally (Criss) die soms een beetje volgens een script praat maar dat nemen we voor lief..

16 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Op je eerste dag in Valparaiso is dit een super activiteit. Je krijgt veel informatie over de stad en ontzettend veel (nuttige) tips over wat verder leuk is om te bezoeken en waar te eten of te drinken. Het enige commentaar wat we hebben is dat we veel hebben moeten wachten: op de kabellift, de trolleybus en aan het einde op de verrassing, waardoor het veel langer duurde dan gepland, maar dit lag misschien ook aan het drukke weekend of de grote groep. Ignacio was een goede gids met veel kennis en enthousiasme wat een must is tijdens een lange tour.
Deze walking tour is zeker een aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
3 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij deden de ochtendtour. Zeer leuke en enthousiaste gids die je eens een ander minder bekend deel van de stad laat zien. Een echte aanrader!

Reizigers die Tours 4 Tips bekeken, bekeken ook

Vina del Mar, Regio Valparaíso

Valparaiso, Regio Valparaíso

In Tours 4 Tips geweest? Deel je ervaringen!