Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.981)
Beoordelingen filteren
1.981 resultaten
Waardering van reizigers
689
804
340
97
51
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
689
804
340
97
51
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.981 beoordelingen
Beoordeeld op 6 maart 2015

Net hotel. Kamers niet al te groot maar wel compleet. Prachtig uitzicht over het havengebied. Wij zaten er in het weekend van valentijn. Erg druk en het eerste ontbijt overdonderd door de hoeveelheid mensen die er waren. In de rij voor een eitje. Dit was gelukkig maar 1 dag. Een mooi uitgangspunt om naar Lau Pa Sat te gaan en Chinatown. Op loopafstand. In het weekend buiten erg rustig, zodra de werkweek weer begint vol met mensen, auto's en taxi;s.

  • Verbleef: februari 2015, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank LiesbethvdSchans
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juni 2013

Een goed 4 sterren hotel.
De club-Floor is een aanrader. Goede service, avond cocktails en hapjes.
Uitzicht op de haven is mooi. Het restaurant is uitstekend. Als hotel gast kun je ook in het weekend a-la-carte lunchen ipv een buffet. Het hotel ligt in het zakencentrum,waar in het weekend erg rustig is. 2 minuten lopen naar de metro. Inchecken kan wat lang duren,daar ze de moderne manier van zittend inchecken doen. Goede deals in het weekend, weekdagen vaak vol met zakenlui.
Moderne kamers met flat screen. Badkamer goed. Een uitgebreide kussen menu is een aanrader.

Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
Bedank magic13
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MHotelSing, Hotel Management van M Hotel Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2013
Google-vertaling

Dear magic13,

It is with great pleasure knowing that you are full of praises for the M Hotel Singapore, in particular with the good service standard, excellent restaurant and well-appointed Club rooms. We are humbled by your good feedback and will continually endeavour for higher hospitality standards. We hope to be your preferred hotel and look forward to having you back for another enjoyable stay.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 4 juli 2011

Ik heb nu een paar keer in dit hotel verbleven en mijn ervaring is elke keer goed geweest.
De kamers zijn geweldig - goed ingericht met veel opbergruimte.
De service is altijd onberispelijk.
De fitnessruimte en het zwembad zijn ook fantastisch.
Zo goed als sommige van de duurdere hotels.
Ik probeerde de spa faciliteiten voor het eerst op deze reis en was ook onder de indruk.
Mijn enige negatieve opmerkingen zijn ( alle betrekkelijk gering): - roomservice eten is OK - niet geweldig, maar niet slecht.
- Ik verbleef in kamer 1818 die echt donker is, aangezien die hele kant van het hotel door de grote gebouwen rondom wordt overschaduwd.
Ik moest het licht zelfs op klaarlichte dag aanhouden.
Ik ga ervan uit dat alle kamers aan die kant hetzelfde zijn, tenzij je veel hoger zit.
- Internet is vrij duur - $28 SGD per dag, wat veel is aangezien het in de meeste hotels gratis is.
Echter, deze punten zijn geen van allen zwaar genoeg om me ervan te weerhouden om terug te keren.
Ik zou zeker terugkomen.

1  Bedank UrviB
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
M_Management, Owner van M Hotel Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juli 2011
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

It is really nice to hear such ardent support from you and I will definitely share it with my team. Please be rest assured that we do review our pricing from time to time and we will review the internet charges in due course.
We want to see you again and appreciate it if you could share your stay experience with your friends and family.

Best Regards
Benedict Ng

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018

  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
M Hotel S, Front Office Manager van M Hotel Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
M Hotel S, Front Office Manager van M Hotel Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken