30 december 2017 beoordeeld

Geen tips het was meer dan goed allemaal
Hebben van alles genoten vooral van het ontbijt aan het zwembad, de pantoffels en de badjassen en het heerlijke zwembad aan de mooie verzorgde tuin Uiterst vriendelijke bediening en hulp bij het boeken van onze excursies.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met fairmont.com
RC-Hotels-Pte-Ltd, Hotel Manager van Fairmont Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2018

Dear 201engelbertusv,

Thank you for choosing the Fairmont Singapore!

We are glad to read that you enjoyed our extensive breakfast offerings and were looked after so well by our teams!

We look forward to your next stay in the not too distant future!

Jacqueline Poey

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vier keer hier verbleven met ons gezin en het blijft een top hotel. Service niveau ligt zo ontzettend hoog, dat zie je niet snel ergens anders. Kamers zijn heel comfortabel en hebben prachtig uitzicht over de stad. Zwembad is mooi, al tocht het behoorlijk tussen die gebouwen door en er is een tekort aan bedjes op zonnige dagen. Locatie kan ook echt niet beter. Wij kunnen niet wachten om weer terug te gaan!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
RC-Hotels-Pte-Ltd, Hotel Manager van Fairmont Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Dear Marieke0205,

Thank you for choosing the Fairmont Singapore time and again!

We are heartened to read that you had a pleasant stay with us and that our team was able to create a memorable experience for you!

With regard to your feedback on the availability of sun loungers, please rest assured that we will review this with our respective team to see how we can better cater to our guests’ needs.

Thank you again for sharing your stay experience, and we look forward to your next stay at our hotel.

Jacqueline Poey

21 januari 2016 beoordeeld

Dit hotel hebben wij genomen in afwachting van inscheping voor een cruise. Mooie kamers rustig gelegen. Vriendelijk personeel. De uitstraling van de ontbijtruimte niet in overeenstemming met de rest van het hotel maar eten was er zeer goed. Zwembad en spa aanwezig.

Verbleef: januari 2016
RC-Hotels-Pte-Ltd, Hotel Manager van Fairmont Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2016

Dear Bert454,

Thank you for your kind review.

We are delighted to learn that you have been well-looked after by our teams and that you appreciated our wellness facilities.

We will also share your feedback with our Executive Chef to see how we can better improve the presentation of our breakfast venue.

Thank you for your valuable input and we look forward to welcoming you back again.

Scott Murray

16 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is een echt fairmont hotel. Wij hadden een hoekkamer, lekker groot, met een mooie badkamer. Zwembad was wel wat vol. Liggen van het hotel is top. Alleen bij thuiskomst wachtte mij een zeer onaangename verrassing. In mijn wollen vest die ik mee had genomen zaten een heleboel kleine gaten. Motten!!!!!! Klaarblijkelijk worden de kasten niet goed schoongemaakt en door het warm en vochtig klimaat kunnen de motten zich daar heel makkelijk vermenigvuldigen.

Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
13 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 4 dagen geweest op doorreis naar Bali. Prachtige kamer, van alle gemakken voorzien. Voor WiFi moet je bijbetalen, maar de verbinding is dan wel prima. De spa is een aanrader. Heel bijzonder om in een zwembad te liggen en uit te kijken over de stad,

Verbleef: april 2015, reisde met een partner