Beoordeeld op 21 januari 2016

Dit hotel hebben wij genomen in afwachting van inscheping voor een cruise. Mooie kamers rustig gelegen. Vriendelijk personeel. De uitstraling van de ontbijtruimte niet in overeenstemming met de rest van het hotel maar eten was er zeer goed. Zwembad en spa aanwezig.

Verbleef: januari 2016
RC-Hotels-Pte-Ltd, Hotel Manager van Fairmont Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2016

Dear Bert454,

Thank you for your kind review.

We are delighted to learn that you have been well-looked after by our teams and that you appreciated our wellness facilities.

We will also share your feedback with our Executive Chef to see how we can better improve the presentation of our breakfast venue.

Thank you for your valuable input and we look forward to welcoming you back again.

Warm regards,
Scott Murray
Hotel Manager

Beoordeeld op 16 april 2015 via mobiele applicatie

Hotel is een echt fairmont hotel. Wij hadden een hoekkamer, lekker groot, met een mooie badkamer. Zwembad was wel wat vol. Liggen van het hotel is top. Alleen bij thuiskomst wachtte mij een zeer onaangename verrassing. In mijn wollen vest die ik mee had genomen zaten een heleboel kleine gaten. Motten!!!!!! Klaarblijkelijk worden de kasten niet goed schoongemaakt en door het warm en vochtig klimaat kunnen de motten zich daar heel makkelijk vermenigvuldigen.

Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 april 2015 via mobiele applicatie

We zijn hier 4 dagen geweest op doorreis naar Bali. Prachtige kamer, van alle gemakken voorzien. Voor WiFi moet je bijbetalen, maar de verbinding is dan wel prima. De spa is een aanrader. Heel bijzonder om in een zwembad te liggen en uit te kijken over de stad,

Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 maart 2015

Dit hotel ligt middenin de stad direct tegenover het beroemde " Raffles" hotel, binnen 10 taxi minuten van China Town en het beroemde Marine Bay Sands hotel. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Kamers zijn ruim en schoon, modern ingericht. Het hotel grenst direct aan een grote shopping mall met alle voorzieningen, mall via hotel te betreden.

• Verbleef: maart 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 4 maart 2015

Centraal gelegen, groot hotel.
Heerlijk uitgebreid luxe ontbijt.
Mooi terras bij zwembad.
Shoppingmalls op loopafstand.
Hadden een grote aangepaste invalidekamer met een aangepaste badkamer.
Fijn Nespresso-apparaat!

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner