Boek nu, betaal bij aankomst
Panpacific.com
Shangri-La Hotel, Singapore(Singapore)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 284 per nacht.

Hilton Singapore(Singapore)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Restaurant
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 230 per nacht.

Village Hotel Changi by Far East Hospitality(Singapore)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Wangz Hotel(Singapore)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Ibis Singapore on Bencoolen(Singapore)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
ibis Singapore Novena(Singapore)
  • Gratis parkeren
Novotel Singapore Clarke Quay(Singapore)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 198 per nacht.

One Farrer Hotel(Singapore)(Heel veel waar voor je geld!)
MarinaBaySands
21 januari 2016 beoordeeld

Dit hotel hebben wij genomen in afwachting van inscheping voor een cruise. Mooie kamers rustig gelegen. Vriendelijk personeel. De uitstraling van de ontbijtruimte niet in overeenstemming met de rest van het hotel maar eten was er zeer goed. Zwembad en spa aanwezig.

Verbleef: januari 2016
RC-Hotels-Pte-Ltd, Hotel Manager van Fairmont Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2016

Dear Bert454,

Thank you for your kind review.

We are delighted to learn that you have been well-looked after by our teams and that you appreciated our wellness facilities.

We will also share your feedback with our Executive Chef to see how we can better improve the presentation of our breakfast venue.

Thank you for your valuable input and we look forward to welcoming you back again.

Warm regards,
Scott Murray
Hotel Manager

16 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is een echt fairmont hotel. Wij hadden een hoekkamer, lekker groot, met een mooie badkamer. Zwembad was wel wat vol. Liggen van het hotel is top. Alleen bij thuiskomst wachtte mij een zeer onaangename verrassing. In mijn wollen vest die ik mee had genomen zaten een heleboel kleine gaten. Motten!!!!!! Klaarblijkelijk worden de kasten niet goed schoongemaakt en door het warm en vochtig klimaat kunnen de motten zich daar heel makkelijk vermenigvuldigen.

Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
13 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 4 dagen geweest op doorreis naar Bali. Prachtige kamer, van alle gemakken voorzien. Voor WiFi moet je bijbetalen, maar de verbinding is dan wel prima. De spa is een aanrader. Heel bijzonder om in een zwembad te liggen en uit te kijken over de stad,

Verbleef: april 2015, reisde met een partner
5 maart 2015 beoordeeld

Dit hotel ligt middenin de stad direct tegenover het beroemde " Raffles" hotel, binnen 10 taxi minuten van China Town en het beroemde Marine Bay Sands hotel. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Kamers zijn ruim en schoon, modern ingericht. Het hotel grenst direct aan een grote shopping mall met alle voorzieningen, mall via hotel te betreden.

• Verbleef: maart 2015, reisde met familie
4 maart 2015 beoordeeld

Centraal gelegen, groot hotel.
Heerlijk uitgebreid luxe ontbijt.
Mooi terras bij zwembad.
Shoppingmalls op loopafstand.
Hadden een grote aangepaste invalidekamer met een aangepaste badkamer.
Fijn Nespresso-apparaat!

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner