“Top hotel in Singapore, we blijven terugkomen”
Beoordeling van Fairmont Singapore

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Fairmont Singapore
Beoordeeld als nr. 19 van 319 hotels in Singapore
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vier keer hier verbleven met ons gezin en het blijft een top hotel. Service niveau ligt zo ontzettend hoog, dat zie je niet snel ergens anders. Kamers zijn heel comfortabel en hebben prachtig uitzicht over de stad. Zwembad is mooi, al tocht het behoorlijk tussen die gebouwen door en er is een tekort aan bedjes op zonnige dagen. Locatie kan ook echt niet beter. Wij kunnen niet wachten om weer terug te gaan!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
RC-Hotels-Pte-Ltd, Hotel Manager van Fairmont Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Dear Marieke0205,

Thank you for choosing the Fairmont Singapore time and again!

We are heartened to read that you had a pleasant stay with us and that our team was able to create a memorable experience for you!

With regard to your feedback on the availability of sun loungers, please rest assured that we will review this with our respective team to see how we can better cater to our guests’ needs.

Thank you again for sharing your stay experience, and we look forward to your next stay at our hotel.

Warm regards,
Jacqueline Poey
Hotel Manager

Schrijf een beoordeling

21 januari 2016 beoordeeld

Dit hotel hebben wij genomen in afwachting van inscheping voor een cruise. Mooie kamers rustig gelegen. Vriendelijk personeel. De uitstraling van de ontbijtruimte niet in overeenstemming met de rest van het hotel maar eten was er zeer goed. Zwembad en spa aanwezig.

Verbleef: Januari, 2016
RC-Hotels-Pte-Ltd, Hotel Manager van Fairmont Singapore, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2016

Dear Bert454,

Thank you for your kind review.

We are delighted to learn that you have been well-looked after by our teams and that you appreciated our wellness facilities.

We will also share your feedback with our Executive Chef to see how we can better improve the presentation of our breakfast venue.

Thank you for your valuable input and we look forward to welcoming you back again.

Warm regards,
Scott Murray
Hotel Manager

16 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is een echt fairmont hotel. Wij hadden een hoekkamer, lekker groot, met een mooie badkamer. Zwembad was wel wat vol. Liggen van het hotel is top. Alleen bij thuiskomst wachtte mij een zeer onaangename verrassing. In mijn wollen vest die ik mee had genomen zaten een heleboel kleine gaten. Motten!!!!!! Klaarblijkelijk worden de kasten niet goed schoongemaakt en door het warm en vochtig klimaat kunnen de motten zich daar heel makkelijk vermenigvuldigen.

Verbleef: Februari, 2015, reisde voor zaken
13 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 4 dagen geweest op doorreis naar Bali. Prachtige kamer, van alle gemakken voorzien. Voor WiFi moet je bijbetalen, maar de verbinding is dan wel prima. De spa is een aanrader. Heel bijzonder om in een zwembad te liggen en uit te kijken over de stad,

Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
5 maart 2015 beoordeeld

Dit hotel ligt middenin de stad direct tegenover het beroemde " Raffles" hotel, binnen 10 taxi minuten van China Town en het beroemde Marine Bay Sands hotel. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Kamers zijn ruim en schoon, modern ingericht. Het hotel grenst direct aan een grote shopping mall met alle voorzieningen, mall via hotel te betreden.

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met familie
4 maart 2015 beoordeeld

Centraal gelegen, groot hotel.
Heerlijk uitgebreid luxe ontbijt.
Mooi terras bij zwembad.
Shoppingmalls op loopafstand.
Hadden een grote aangepaste invalidekamer met een aangepaste badkamer.
Fijn Nespresso-apparaat!

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
19 mei 2013 beoordeeld

Prima hotel op een geweldige locatie.
Grenst aan een mooie mall, volop restaurantjes en foodcourts in de buurt.
Chijmes en het Raffles hotel liggen er tegenover
Kamers zijn goed, service kende wat verbeterpuntjes,
maar die werden relatief snel opgelost.
Fontdesk en concierge behulpzaam
Kwaliteit/prijs is goed.

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Singapore bekeken
Marina Bay
Shangri-La Hotel, Singapore
nr. 11 van 319 in Singapore
5.093 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Fairmont Singapore geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Fairmont Singapore

Adres: 80 Bras Basah Rd, Singapore 189560, Singapore
Telefoonnummer:
Locatie: Singapore > Singapore
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 5 familiehotel in Singapore
Nr. 8 spahotel in Singapore
Nr. 13 romantisch hotel in Singapore
Nr. 14 zakenhotel in Singapore
Nr. 19 luxe hotel in Singapore
Prijsklasse: € 169 - € 359 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Fairmont Singapore 5*
Aantal kamers: 769
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Agoda, Booking.com, Expedia, Hotels.com, Ctrip TA, Asiatravel.com Holdings, 5viajes2012 S.L., TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Fairmont Singapore met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Fairmont Singapore Hotel Singapore
Raffles Plaza Singapore
Singapore Fairmont

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?