“Prachtig luxe hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Marina Bay Sands
Beoordeeld als nr. 37 van 317 hotels in Singapore
19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi luxe hotel, mooie grote kamer met een adembenemend uitzicht ( kamer met city view) en de infinity pool op de 57e verdieping is een ervaring die je niet mag missen, zo speciaal!
Ook yacuzzi op die hoogte met een spectaculair uitzicht!
Kortom , heerlijk luxe genieten!

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner

8 januari 2017 beoordeeld

Prachtig hotel, super ontbijt, rustige kamers en een uniek zwembad. Wel beetje koud op de 57 st verdieping als de zon niet schijnt . Vlakbij Gardens by the bay (niet te missen) Aansluiting de shopping mall met verschillende food courts beneden. Vele restaurants in de buurt maar wel prijzig. Metro station ligt vlak om de hoek en is gemakkelijk in gebruik. Zeer hulpzaam personeel.

Kamertip: Ask for a room 20st floor , we stayed at tower 3 floor 40
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
17 november 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel. Beter wordt het niet! 3 torens, 57 verdiepingen hoog, infinitypool op het dak. Heerlijk eten in diverse restaurants. (Meer dan 30 stuks) Mega vriendelijke mensen.
Van het moment van inchecken tot uitchecken wordt je als een koning behandeld. Zeker een aanrader. Het uitzicht over de stad was fantastisch!

• Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
14 november 2016 beoordeeld

Marina Bay Sands is een luxueus resort gelegen in de Marina Bay. Aan de basis van Marina Bay. Het project werd gebouwd door de Israëlisch-Canadese architect Moshe Safdie. Via de hotelingang langs het shoppingcenter kan je gratis de lift nemen tot de hoogste verdieping. Hier kan je genieten van een (dure) coctail met zicht op zwembad en de skyline van Singapore, best leuk.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
8 november 2016 beoordeeld

Laat ingecheckt aan bijna lege balie, vlot en professioneel. Prachtige ruime kamer op de 42e verdieping met zicht op de City; stunning. Vroeg opgestaan om op het dak te gaan zwemmen. Tsja, vanaf de 57e verdieping over het randje uitkijken op Singapore is nog mooier dan de aanblik 's avonds. Prima service, goede wifi. Wel een beetje duur maar dat wisten we en het is de ervaring waard

Kamertip: Zo hoog mogelijk
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Marina bay sands is echt het mooiste hotel waar ik ooit ben geweest. Het inchecken mag wat mij betreft wel wat efficiënter want dat duurde wel een beetje lang maar de service en kwaliteit die werd geleverd tijdens mijn verblijf was hooguit perfect! Mijn koffer was tijdens onze vlucht van Bali naar singapore niet meegekomen met het vliegtuig zelf kon ik moeilijk praten met de dame van het vliegveld dus ben ik naar de bali gegaan voor hulp. Er werd me verteld me geen zorgen te maken en dezelfde avond kwam ik op mijn kamer en stond mijn koffer eral! Top ervaring gehad. Het zwembad is adembenemend mooi! En het winkelcentrum is ook prachtig.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in dit hotel een dag geboekt omdat mijn partner 30werd. Goed hotel. De personele behandelde je als een klant en lekker eten, maar wel erg duur. Meer dan Europese prijs!! Alles is dichtbij in de buurd. De metro stop precies in het hotel. De zwembad kijk je ogen uit. We komen zeker terug.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Singapore bekeken
The Fullerton Bay Hotel Singapore
Shangri-La Hotel, Singapore
nr. 10 van 317 in Singapore
5.197 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Marina Bay Sands geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Marina Bay Sands

Adres: 10 Bayfront Avenue, Singapore 018956, Singapore
Telefoonnummer:
Locatie: Singapore > Singapore > Marina Bay
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 20 spahotel in Singapore
Nr. 23 romantisch hotel in Singapore
Nr. 26 familiehotel in Singapore
Nr. 30 zakenhotel in Singapore
Nr. 37 luxe hotel in Singapore
Prijsklasse: € 302 - € 623 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Marina Bay Sands 5*
Aantal kamers: 2560
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia, Ctrip TA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Marina Bay Sands met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Marina Bay Sands Hotel Singapore

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?