8 januari 2017 beoordeeld

Prachtig hotel, super ontbijt, rustige kamers en een uniek zwembad. Wel beetje koud op de 57 st verdieping als de zon niet schijnt . Vlakbij Gardens by the bay (niet te missen) Aansluiting de shopping mall met verschillende food courts beneden. Vele restaurants in de buurt maar wel prijzig. Metro station ligt vlak om de hoek en is gemakkelijk in gebruik. Zeer hulpzaam personeel.

Kamertip: Ask for a room 20st floor , we stayed at tower 3 floor 40
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
17 november 2016 beoordeeld

Fantastisch hotel. Beter wordt het niet! 3 torens, 57 verdiepingen hoog, infinitypool op het dak. Heerlijk eten in diverse restaurants. (Meer dan 30 stuks) Mega vriendelijke mensen.
Van het moment van inchecken tot uitchecken wordt je als een koning behandeld. Zeker een aanrader. Het uitzicht over de stad was fantastisch!

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
14 november 2016 beoordeeld

Marina Bay Sands is een luxueus resort gelegen in de Marina Bay. Aan de basis van Marina Bay. Het project werd gebouwd door de Israëlisch-Canadese architect Moshe Safdie. Via de hotelingang langs het shoppingcenter kan je gratis de lift nemen tot de hoogste verdieping. Hier kan je genieten van een (dure) coctail met zicht op zwembad en de skyline van Singapore, best leuk.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
8 november 2016 beoordeeld

Laat ingecheckt aan bijna lege balie, vlot en professioneel. Prachtige ruime kamer op de 42e verdieping met zicht op de City; stunning. Vroeg opgestaan om op het dak te gaan zwemmen. Tsja, vanaf de 57e verdieping over het randje uitkijken op Singapore is nog mooier dan de aanblik 's avonds. Prima service, goede wifi. Wel een beetje duur maar dat wisten we en het is de ervaring waard

Kamertip: Zo hoog mogelijk
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Marina bay sands is echt het mooiste hotel waar ik ooit ben geweest. Het inchecken mag wat mij betreft wel wat efficiënter want dat duurde wel een beetje lang maar de service en kwaliteit die werd geleverd tijdens mijn verblijf was hooguit perfect! Mijn koffer was tijdens onze vlucht van Bali naar singapore niet meegekomen met het vliegtuig zelf kon ik moeilijk praten met de dame van het vliegveld dus ben ik naar de bali gegaan voor hulp. Er werd me verteld me geen zorgen te maken en dezelfde avond kwam ik op mijn kamer en stond mijn koffer eral! Top ervaring gehad. Het zwembad is adembenemend mooi! En het winkelcentrum is ook prachtig.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden