Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Marina bay sands is echt het mooiste hotel waar ik ooit ben geweest. Het inchecken mag wat mij betreft wel wat efficiënter want dat duurde wel een beetje lang maar de service en kwaliteit die werd geleverd tijdens mijn verblijf was hooguit perfect! Mijn koffer was tijdens onze vlucht van Bali naar singapore niet meegekomen met het vliegtuig zelf kon ik moeilijk praten met de dame van het vliegveld dus ben ik naar de bali gegaan voor hulp. Er werd me verteld me geen zorgen te maken en dezelfde avond kwam ik op mijn kamer en stond mijn koffer eral! Top ervaring gehad. Het zwembad is adembenemend mooi! En het winkelcentrum is ook prachtig.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

We hebben in dit hotel een dag geboekt omdat mijn partner 30werd. Goed hotel. De personele behandelde je als een klant en lekker eten, maar wel erg duur. Meer dan Europese prijs!! Alles is dichtbij in de buurd. De metro stop precies in het hotel. De zwembad kijk je ogen uit. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 30 september 2016

Kamers niet comfotable genoeg voor de prijs dat we er voor hadden betaald.
Je kan liever gewoon een dagje MSB doen is echt niet de moeite waard om er te logeren en de light show echt waardeloos,tenminste wat ik heb ervaren.
Wel is er beneden een mall,restaurantjes en metro station.

Kamertip: Wat de ligging van de kamers betreft,zou het niet weten
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 augustus 2016

Wij zijn hier onze rondreis gestart, heerlijk bijkomen na lang onderweg te zijn geweest. Zodra je de kamer opkomt gaan de gordijnen automatisch open waardoor je gelijk het prachtige uitzicht ziet op de stad. De kamers zijn ruim, netjes en schoon! Bovenop het dak is het zwembad, geweldig! Heerlijk liggen, mooi uitzicht, het is echt een belevenis! Wij konden gelukkig vroeg inchecken waardoor we nog vrij rustig aan en in het zwembad hebben kunnen liggen, na drie uur wordt het een stuk drukker. Toen wij 's avonds na het eten bij het zwembad kwamen, was het gewoon vol en te druk. Wij vonden Singapore een erg leuke stad, Marina is zeker een aanrader, en maakt de tijd in Sinapore helemaal af. Het is prijzig voor één nachtje, maar zeker de moeite waard, doen!

Kamertip: Een kamer zo hoog mogelijk aan de kant van de stad ivm het uitzicht
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 17 augustus 2016 via mobiele applicatie

We waren hier als laatste in onze reis. Wat een geweldig hotel! Het zwembad op de 57e verdieping is iets wat ik nog nooit eerder heb gezien.. Je krijgt er geen genoeg van. Heel veel restaurants waar je uit kunt kiezen. Zeker ook een aanrader is vlakbij het hotel the gardens by the Bay!

Datum van verblijf: augustus 2016