“Over the top”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Marina Bay Sands
Beoordeeld als nr. 39 van 319 hotels in Singapore
8 november 2016 beoordeeld

Laat ingecheckt aan bijna lege balie, vlot en professioneel. Prachtige ruime kamer op de 42e verdieping met zicht op de City; stunning. Vroeg opgestaan om op het dak te gaan zwemmen. Tsja, vanaf de 57e verdieping over het randje uitkijken op Singapore is nog mooier dan de aanblik 's avonds. Prima service, goede wifi. Wel een beetje duur maar dat wisten we en het is de ervaring waard

Kamertip: Zo hoog mogelijk
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Marina bay sands is echt het mooiste hotel waar ik ooit ben geweest. Het inchecken mag wat mij betreft wel wat efficiënter want dat duurde wel een beetje lang maar de service en kwaliteit die werd geleverd tijdens mijn verblijf was hooguit perfect! Mijn koffer was tijdens onze vlucht van Bali naar singapore niet meegekomen met het vliegtuig zelf kon ik moeilijk praten met de dame van het vliegveld dus ben ik naar de bali gegaan voor hulp. Er werd me verteld me geen zorgen te maken en dezelfde avond kwam ik op mijn kamer en stond mijn koffer eral! Top ervaring gehad. Het zwembad is adembenemend mooi! En het winkelcentrum is ook prachtig.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in dit hotel een dag geboekt omdat mijn partner 30werd. Goed hotel. De personele behandelde je als een klant en lekker eten, maar wel erg duur. Meer dan Europese prijs!! Alles is dichtbij in de buurd. De metro stop precies in het hotel. De zwembad kijk je ogen uit. We komen zeker terug.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
30 september 2016 beoordeeld

Kamers niet comfotable genoeg voor de prijs dat we er voor hadden betaald.
Je kan liever gewoon een dagje MSB doen is echt niet de moeite waard om er te logeren en de light show echt waardeloos,tenminste wat ik heb ervaren.
Wel is er beneden een mall,restaurantjes en metro station.

Kamertip: Wat de ligging van de kamers betreft,zou het niet weten
  • Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
27 augustus 2016 beoordeeld

Wij zijn hier onze rondreis gestart, heerlijk bijkomen na lang onderweg te zijn geweest. Zodra je de kamer opkomt gaan de gordijnen automatisch open waardoor je gelijk het prachtige uitzicht ziet op de stad. De kamers zijn ruim, netjes en schoon! Bovenop het dak is het zwembad, geweldig! Heerlijk liggen, mooi uitzicht, het is echt een belevenis! Wij konden gelukkig vroeg inchecken waardoor we nog vrij rustig aan en in het zwembad hebben kunnen liggen, na drie uur wordt het een stuk drukker. Toen wij 's avonds na het eten bij het zwembad kwamen, was het gewoon vol en te druk. Wij vonden Singapore een erg leuke stad, Marina is zeker een aanrader, en maakt de tijd in Sinapore helemaal af. Het is prijzig voor één nachtje, maar zeker de moeite waard, doen!

Kamertip: Een kamer zo hoog mogelijk aan de kant van de stad ivm het uitzicht
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier als laatste in onze reis. Wat een geweldig hotel! Het zwembad op de 57e verdieping is iets wat ik nog nooit eerder heb gezien.. Je krijgt er geen genoeg van. Heel veel restaurants waar je uit kunt kiezen. Zeker ook een aanrader is vlakbij het hotel the gardens by the Bay!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mega groot en druk hotel met ruime, mooie kamers met uitzicht over de baai en skyline van Singapore. Dit hotel kies je om de belevenis mee te maken van het waanzinnig mooie uitzicht over de stad vanuit de infinity pool op de 57e verdieping. Bij het hotel hoort een prachtig groot luxueus shopping center met alle grote merken. Op de 55e verdieping van tower 2 is een gym (sportcenter) met onder meer hardloopbanden met een spectaculair uitzicht over de stad en de haven! Wij waren hier drie dagen (twee nachten) en dat is genoeg: dan wil je wel weer weg uit de massale drukte van duizenden (met name Chinese) mede-gasten!

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Singapore bekeken
The Fullerton Bay Hotel Singapore
Shangri-La Hotel, Singapore
nr. 11 van 319 in Singapore
5.097 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Marina Bay Sands geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Marina Bay Sands

Adres: 10 Bayfront Avenue, Singapore 018956, Singapore
Telefoonnummer:
Locatie: Singapore > Singapore > Marina Bay
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 22 spahotel in Singapore
Nr. 23 romantisch hotel in Singapore
Nr. 29 familiehotel in Singapore
Nr. 30 zakenhotel in Singapore
Nr. 39 luxe hotel in Singapore
Prijsklasse: € 300 - € 644 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Marina Bay Sands 5*
Aantal kamers: 2560
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Agoda, Booking.com, DerbySoft Ltd Shanghai HQ Supplier Direct, TripOnline SA, Expedia, Ctrip TA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Marina Bay Sands met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Marina Bay Sands Hotel Singapore

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?