“lekkere koffie met heeerlijke taartjes”
Beoordeling van Lemon Cafe and Restaurant

Lemon Cafe and Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 307 Restaurants in Boracay
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
18 augustus 2016 beoordeeld

Regelmatig een kopje cappuccino gedronken met een lemon merenguetaartje . Mmmm heerlijk..
Ook dineren en ontbijt mogelijk

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Lemon Cafe and Restaurant
Bekijk de nieuwste beoordelingen

6 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgens de Lonely Planet een aanrader en dat klopt. Een stuk duurder dan de andere restaurants, maar Lemon Cafe serveert dan ook andere gerechten; gezond en vers. Prima gegeten.

14 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Heerlijk eettentje. Vriendelijk personeel, producten zijn vers en echt lekker. Risotto met vis was goed, zeker voor Filipijnse begrippen, heerlijke lemon juice en ceasarwrap:)! Prijs is er helaas wel naar, maar echt een aanrader als je zin hebt in lekker eten!

15 juni 2014 beoordeeld

We hebben dit restaurantje gevonden door op Tripadvisor te gaan zoeken wat er in de buurt aangeraden werd. Dat dit plekje in deze buurt (D'Mall Boracay) kwam bovendrijven verraste ons. Maar we hebben het er toch opgewaagd en het was super in orde. Lekker eten, lekkere wijn, gezellig zitten ondanks het hele drukke D'Mall. Als ik ooit nog in Boracay ben ga ik zeker terug op zoek naar dit restaurantje!

• Sfeer
9 januari 2014 beoordeeld

Redelijke bediening en sfeer. Ligt centraal in d'Mall dus de gratis Wifi is erg handig wanneer je er vaker komt en het wachtwoord hebt opgeslagen

Reizigers die Lemon Cafe and Restaurant bekeken, bekeken ook

In Lemon Cafe and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!