Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 46
eDreamsUS$ 46
TripadvisorUS$ 46
Travelocity
Snaptravel
Beoordeeld op 20 januari 2017 via mobiele applicatie

4 nachten in dit hotel verbleven.
Eigenlijk geen negatieve dingen over dit hotel behalve misschien dat het net wat te ver buiten het "centrum" van puerto galera ligt en dat internet traag is maar dat schijnt vaker voor te komen op de Filipijnen is ons verteld.
Wij hadden een mooie kamer gekregen vanwege een upgrade (king suite). Het is een mooi hotel, goed onderhouden, mooie ligging, goed ontbijt (keuze uit 3 ontbijtjes). Voldoende keuze voor lunch en diner. Personeel en bediening is goed en erg vriendelijk.
Lekker om te relaxen.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 2 maart 2016 via mobiele applicatie

We eindigden onze vakantie in de Filipijnen hier. Het is een netjes schoon resort met ruime kamers met airco en warm water. Bedden worden elke dag opgemaakt. Het hotel ligt tien minuten (100 peso's voor een tricycle, 50 voor een motorbike) rijden vanaf Sabang en Puerto Galera. Fijn als je de drukte wil vermijden. De baai waarin het hotel ligt is mooi. Bij hoog water kun je hier snorkelen. Zwemmen is wat ingewikkeld door het koraal en er is geen zandstrand maar het hotel heeft prima faciliteiten om in de tuin van het hotel te zonnebaden. Personeel is supervriendelijk en staat voor al je vragen klaar. Ook is er een uitgebreide menukaart met lekker eten. Zowel westers als Filipijns. WiFi was helaas traag en werkte soms ook niet. Signaal is alleen rondom de receptie goed te ontvangen.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 16 juni 2015

In deze prijs-kwaliteit verhouding een zeer comfortabel stijlvol resort op een mooie rustige locatie, maar slechts 10 minuten vanaf de stadjes. Wat je ook wilt, het wordt meteen geregeld. Je kunt het eiland vanuit deze locatie prima verkennen. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam, aardig en dat alles op een grappige manier. Kortom, je voelt je meteen thuis. Op de vraag (die op deze site ontbreekt) of het personeel bovengemiddeld is, is ons antwoord volmondig: JA!
Het uitzicht vanuit het restaurant, maar ook je kamer met balkon is prachtig en het zwembad is heerlijk. Zwemmen in de zee is goed mogelijk wanneer het vloed is. Een prachtige plek om tot rust te komen!!!

Kamertip: Alles is mogelijk, er zijn meerdere opties.
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 6 april 2015 via mobiele applicatie

Heerlijk paar dagen verbleven op deze fantastisch rustige plek. Vriendelijk personeel, schone kamers, prima eten en kamers met uitzicht op de baai! Een echte aanrader als je authenticiteit en rust verkiest boven drukte en toeristisch. Op 15 min afstand met tricycle van Puerto Galera.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 4 september 2013

Dit is een waar pareltje. Zo mooi gelegen en zo vriendelijk personeel. De kamer die we hadden was heerlijk en ook fijn om een eigen terrasje erbij te hebben. Eten was fantastisch. Erg behulpzaam bij het regelen van tripjes. We hebben hier de mooiste snorkelervaring van ons leven gehad bij Coral Garden. We hebben dan ook met pijn in ons hart afscheid moeten nemen.

Datum van verblijf: februari 2013