Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (277)
Beoordelingen filteren
277 resultaten
Waardering van reizigers
139
87
27
17
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
139
87
27
17
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 277 beoordelingen
Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven in een zeer ruim appartement op de 29e verdieping.. Wow! Wat een uitzicht! Kamer zag er keurig uit en alles perfect verzorgd. We kregen zelfs de New York Times smorgens in de kamer.

Het enige minpunt is het ontbijt. Weinig variatie voor Europese gasten die liever geen warme maaltijd eten. Daarnaast was het bedienend personeel niet alert. Wij hebben ruim een half uur aan tafel gezeten en niemand vroeg of we een kopje koffie of thee wensten. Ze kwamen dan wel langs om de tafels af te ruimen. Dat dan wel. Erg jammer gezien de hoge prijs die je voor het ontbijt betaalt.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank suzannebE5695ZU
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Shashank S, General Manager van The Mayflower, Jakarta - Marriott Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2017
Google-vertaling

Dear Suzzane,

Thank you for choosing to stay with us on your recent visit to the city and sharing this great and valuable feedback with us and our fellow travelers.

It gives the entire team immense delight to learn that your overall stay and experience was a memorable and comfortable one. I am sorry to hear about the services and quality of offering for breakfast, I can assure you that I am continuously working with my Chef to get the quality offering including the western food along prompt services. My apologies for any inconvenience caused and will work to improve on quality breakfast for our valued guest.

We are excited to serve you again on your next visit to Jakarta.

See you soon.

Warm Regards,
Shashank Sinha
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Shashank S, General Manager van The Mayflower, Jakarta - Marriott Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 januari 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Shashank S, General Manager van The Mayflower, Jakarta - Marriott Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 januari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Shashank S, General Manager van The Mayflower, Jakarta - Marriott Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 januari 2019

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Shashank S, General Manager van The Mayflower, Jakarta - Marriott Executive Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken