Hotel Kristal Jakarta(Jakarta)
  • Zwembad
Agoda.com
  • Zwembad
  • Gratis parkeren
Citi M Hotel(Jakarta)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 24 per nacht.

6 september 2017 beoordeeld

Bij het uitstappen na lange reis is niet niet zo fijn en prettig om je welkom te voelen. Super hulpvaardige personen. Er wordt aan alles gedacht om de klanten een geborgen en prettig gevoel te geven. Heel veel vouchers, kortingen voor de Spa, roomservice. Een aangename welkom. Daarnaast een uitstekende ligging om er op uit te gaan. Zondag 28-08 een parade op de Jalan Thamrih om 6.00 - 11.00 a.m. Wat een feest. Maar het toppunt was een oplossing voor onze verdere reis naar Bandung! Er was geen taxichauffeur die het aandurfde op zondagmiddag vanuit Jakarta naar Bandung te reizen. Maar de staf bij de counter heeft ons erg goed geholpen om een vriend te benaderen die de rit aandurfde. Wij waren super blij en vooral geholpen.

Kamertip: Rustig hotel, zeer gemoedelijke sfeer ondanks cerrale ligging.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Pullman_JKT-Indo, Manager van Pullman Jakarta Indonesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Geachte Brenda B,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Pullman Jakarta Indonesia erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen..
Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en we hopen je heel snel weer te zien.

Hoogachtend,

Bening Setara Bulan
Guest Experience Manager

11 november 2016 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen, tegenover een vn de grootste shoppingscentre vn Jakarta. Een snelle incheck en als golden Accor member onmiddellijk een kamerupgrade ontvangen en 2 welkomdrankjes. Mooie ruime kamers en niet te vergeten een vn de beste buffets die ik al meegemaakt heb. Klein minpuntje als niet roker, aan de bar mocht er gerookt worden, mr er ook wel niet rookruimtes aanwezig.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Alexander_Poindl, General Manager van Pullman Jakarta Indonesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Geachte Belg121,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Pullman Jakarta Indonesia Thamrin erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Hoogachtend,

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De deur wordt voor je opengehouden, beveiliging is zeer goed, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, super kamer, goede ligging in het centrum, zwembad. Wel een blue bird taxi vanaf het vliegveld pakken, altijd betaalbaar en safe.
Wat wil je nog meer om van je jetlag bij te komen.... Ik kon niets bedenken

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Alexander_Poindl, General Manager van Pullman Jakarta Indonesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juli 2016

Beste gast,

12 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastisch hotel in het hart van het centrum van Jakarta. Met een loopbrug bij het hotel is er een snelle verbinding met Grand Indonesia en The Plaza, de 2 prachtige malls in Jakarta. Het hotel zelf is meer ingesteld op de zakelijke hotelgast. Maar als toeristische reiziger enorm genoten van de uitstekende service, het vriendelijke attente en behulpzame personeel, de ruime en luxe kamer, een fijn zwembad, de fitnessruimte en de spa. Vermeldingswaardig is het ontbijt . Een aantal verschillende bufetten met een zeer ruime keuze. Hier krijg je geen spijt van als je de zakelijke uitstraling kan accepteren. Leuk voordeel... zo vaak komen er geen toeristen, laat staan backpackers zoals wij... ze weten precies wie je bent en wat je wil en spelen daar heel attent op in. Grappig was dat we het fraaie buitenbad overdag geheel voor onszelf hadden tijdens een 2 tal uren zwemmen.... Dat geeft helemaal een luxe gevoel!

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Alexander_Poindl, General Manager van Pullman Jakarta Indonesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Beste gast,

10 mei 2016 beoordeeld

De kamers zijn goed en compleet. hoewel de badkamer wat beter verlicht zou kunnen zijn.

Lekkere koffie bij de koffie bar in de lobby en eengoed en ruim zwembad en fitness ruimte om 's ochtends of 's avonds even te ontspannen.

Locatie is perfect en dmv de loopbrug ben je gemakkelijk in de Plaza Indonesia Mall. Vanaf deze locatie waren ook de verschillende locaties die ik moest bezoeken in jakarta gemakkelijk en relatief snel te bereiken.

Het gratis internet was snel en constant genoeg voor alles wat ik nodig had (email, remote toegang, internet)

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Alexander_Poindl, General Manager van Pullman Jakarta Indonesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2016

Beste SGRS76,