“Interessant”

Private Tour: Half-Day National Museum and Old Harbour Tour from Jakarta
US$ 90,00*
Private Full Day Tour of Jakarta with Hotel Pickup
Geclassificeerd als nr. 6 van 288 dingen om te doen in Jakarta
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat enkele stukken uitgeleend waren was het een heel interessant museum. Zowel voor ons als voor pubers. Het gebouw werd net gerenoveerd maar daar hebben we geen hinder van gehad.van alle eilanden was er moois te zien

23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Museumgedeelte waar de grootste bezienswaardigheden te zien zijn,is helaas tot en met juli 2018 gesloten.

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiteraard toen wij hier kwamen, was er ook een hele school met kinderen aanwezig, in principe geen probleem, maar het waren er echt heel veel en ze maakte ook ontzettend veel herrie! Maar goed het gaat om het museum en dat was aardig hoor, het is dat we tijd over hadden en nog invulling zonder voor onze dag, maar zou er zeker niet een heel dag voor inplannen of er langer voor blijven!

20 oktober 2016 beoordeeld

Het is goed vertoeven in het Museum Nacional. Gelegen tegenover het Monas monument. Prachtige verzamelingen en goed te doen op een "hete" dag.

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Doet wat het moet doen, voor 10.000 rp loop je hier in een goed tempo dik 1.5 uur rond. Veel te zien over verschillende gebruiken en culturen, kledij en wapens, alleen weinig over het koloniale verleden

In Rijksmuseum geweest? Deel je ervaringen!