“Hele school met kinderen!”
Beoordeling van Rijksmuseum

Rijksmuseum
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 79,00*
Vanaf
Private Tour: Full-Day Highlights of Jakarta Tour with Lunch
Geclassificeerd als nr. 7 van 290 dingen om te doen in Jakarta
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiteraard toen wij hier kwamen, was er ook een hele school met kinderen aanwezig, in principe geen probleem, maar het waren er echt heel veel en ze maakte ook ontzettend veel herrie! Maar goed het gaat om het museum en dat was aardig hoor, het is dat we tijd over hadden en nog invulling zonder voor onze dag, maar zou er zeker niet een heel dag voor inplannen of er langer voor blijven!

20 oktober 2016 beoordeeld

Het is goed vertoeven in het Museum Nacional. Gelegen tegenover het Monas monument. Prachtige verzamelingen en goed te doen op een "hete" dag.

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Doet wat het moet doen, voor 10.000 rp loop je hier in een goed tempo dik 1.5 uur rond. Veel te zien over verschillende gebruiken en culturen, kledij en wapens, alleen weinig over het koloniale verleden

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gebouw op zich en de originele buddha's zijn een bezoek waard. Gebouw ademt historie. De overige uitstellingen zijn niet per se heel interessant, maar voor geschiedenis-liefhebbers wel een must-see. Niet ver van het nationaalmonument, dus makkelijk mee te pikken!

Bekijk meer beoordelingen
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een leuke dag in de museum gehad. Veel dingen gezien over Indonesië ,over de verschillende culturen, geschiedenis en heden. Een leerzame dag.

In Rijksmuseum geweest? Deel je ervaringen!