Vandaag geopend: 08:00 - 17:00

vanaf US$ 40,00
vanaf US$ 50,00
vanaf US$ 79,00
Beoordeeld op 31 mei 2016

Het Rijksmuseum is gelegen vlakbij het plein waar het nationaal monument staat. Het gebouw is zeer mooi, het heeft een leuke binnentuin, en er is een verbinding met een moderne aanbouw. De collectie is echter niet heel bijzonder, en daarbij is de verlichting dramatisch slecht. Sommige zalen zijn half of niet verlicht, en als er al verlichting is dan is dat van zeer matige kwaliteit. De binnentuin heeft een grote collectie beelden, maar die zijn niet heel bijzonder.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 18 mei 2016

Veel te zien over historie van jakarta. Niet heel uitgebreid, uur is net genoeg. Ook mooi gebouw. Uit VOC tijd.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 2 maart 2016 via mobiele applicatie

In dit monumentale pand is een grote collectie museumstukken uitgestald uit alle regios van Indonesie. Mooie collectie aardewerk! Jammer dat er zo weinig bijschriften staan, dat zou de collectie recht doen.

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 1 maart 2016 via mobiele applicatie

Het is een simpel museum waar je begint met veel oude hindoeïstische beelden. Op de andere verdiepingen en hallen is veel te zien over de geschiedenis maar wel allemaal niet super bijzonder in 1 uur ben je er wel door heen. De entree was 10k

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 16 februari 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden ons niet erg verdiept en gingen ervanuit meer te weten te komen over de geschiedenis van Indonesië. Veel beeldjes, stofjes etc etc. Maar geen informatie in het engels en ook geen geschiedenis verhalen van Indonesië. Wel airconditioning en een mooi nieuw gebouw. Viel voor ons tegen en wij zouden het ook niet aanraden aan andere leeftijdsgenoten (20-25 jaar).

Datum van activiteit: februari 2016