“Mooi museum”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 31,30*
Vanaf
Privé Tour: Half-Day National Museum en Old ...
Geclassificeerd als nr. 9 van 252 dingen om te doen in Jakarta
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
18 mei 2016 beoordeeld

Veel te zien over historie van jakarta. Niet heel uitgebreid, uur is net genoeg. Ook mooi gebouw. Uit VOC tijd.

2 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit monumentale pand is een grote collectie museumstukken uitgestald uit alle regios van Indonesie. Mooie collectie aardewerk! Jammer dat er zo weinig bijschriften staan, dat zou de collectie recht doen.

1 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een simpel museum waar je begint met veel oude hindoeïstische beelden. Op de andere verdiepingen en hallen is veel te zien over de geschiedenis maar wel allemaal niet super bijzonder in 1 uur ben je er wel door heen. De entree was 10k

16 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden ons niet erg verdiept en gingen ervanuit meer te weten te komen over de geschiedenis van Indonesië. Veel beeldjes, stofjes etc etc. Maar geen informatie in het engels en ook geen geschiedenis verhalen van Indonesië. Wel airconditioning en een mooi nieuw gebouw. Viel voor ons tegen en wij zouden het ook niet aanraden aan andere leeftijdsgenoten (20-25 jaar).

Bekijk meer beoordelingen
13 november 2015 beoordeeld

Als je binnenkomt zie je veel oude standbeelden en verder was er een tentoonstelling van het rode kruis.

In Rijksmuseum geweest? Deel je ervaringen!