• Zwembad
Shangri-La Hotel Jakarta(Jakarta)
US$ 1.346
Shangri-La.com
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 232 per nacht.

• Gratis parkeren
Citi M Hotel(Jakarta)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 27 per nacht.

Agoda.com
Mandarin Oriental Jakarta(Jakarta)
Agoda.com
Priceline
  • Inclusief ontbijt
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik boekte een dag van te voren en verbleef hier voor 70 euro per nacht, dan is de prijs prima, maar normaal gesproken is de prijs 200 euro of meer, dan vind ik de prijs kwaliteit minder in orde. Maar ik moet beoordelen op mijn ervaringen en prijs en dat was dus hartstikke prima, ontbijt was goed, service ook van receptie en conciërge! Zwembad was lekker en schoon!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Hotel Borobudur J, Marketing Communications van Hotel Borobudur Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2017

Dear Arjengl

Greetings from Hotel Borobudur Jakarta!

We are very pleased to hear that you captured our hotel as a nice hotel in Jakarta with the good breakfast, the good service of reception and concierge, the nice and clean Olympic size swimming pool.

We thrilled to know that you have a great time while staying at Hotel Borobudur Jakarta. As we aim to provide a memorable stay to all of our guests, there is no pleasure other than to hear the happiness that we were able to bring to you and your significant other.

We very much look forward to welcome you back to our hotel. Should there be anything that we can do to assist you in securing a room, please do not hesitate to let us know.

Discovery yours,
Management of Hotel Borobudur Jakarta

12 juni 2016 beoordeeld

Het Borobudur hotel is een overdaad aan luxe. Je kunt er ontbijten in alle soorten en maten, werkelijk ongelofelijk. Er is een heerlijk zwembad bij, een welkome verkoeling in de warme stad.
In het hotel zitten verschillende restaurants, of je nu Italiaans, Indonesisch of een hamburger wilt eten, alles kan!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Hotel Borobudur J, Public Relations Department van Hotel Borobudur Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2016

Dear Stefan1504,

Hello uit Indonesië!

Thank you for taking your time to write this review and share your nice experience during your stay last year to the other travelers.

We are happy to know that you enjoyed our facilities, the Olympic Swimming Pool surrounded by 700 meters jogging track and spacious garden, as well as our breakfast at Bogor Cafe and other Restaurants with their authentic dishes; Bruschetta Italian Restaurant, Miyama Japanese Restaurant, Teratai Chinese Restaurant, also Borobudur Gourmet which offers our homemade bread, cakes, and pastry items.

Once again, thank you for your feedback, we are looking forward to welcoming you again in the near future!

Best Regards,

Management Hotel Borobudur Jakarta

2 maart 2016 beoordeeld

In de week van 15 februari 2016 was ik voor een aantal zakelijke ontmoetingen in dit fameuze, historische en bekende hotel. Het gebouw en de ligging zijn werkelijk fantastisch: veel groen met veel ruimte. Geldt ook voor de entree hall en de lobby, ruim en aangenaam voor het oog. Echter het lobbydeel begane grond is verdeeld in twee delen: een bijzonder fraai en groot deel met uitzicht op de tuinen en een aanzienlijk kleinere ruimte in het frontdeel. Opvallend is de keuze van Borobudur: het grote deel is voorbestemd voor rokers, het kleinere deel voor de niet-rokers. Geen wonder dat het iedere keer lastig was -om als niet roker- ruimte te vinden om mensen in het hotel te ontmoeten. Minpuntje dus. Een ander vervelender minpunt is het uiterst procedurele gedrag van het personeel. Zo mocht het aftekenen van de gebruikte versnaperingen alleen plaats vinden door degene die de reservering had gedaan. Domweg gesigneerd nota's op een kamernummer plaatsen leidt tot veel -onnodige- discussies en wederzijdse irritaties. Hetzelfde geldt voor het business center. Op zich een prima ruimte met een goed vergaderkamertje en een ontvangstruimte. Toen we op een dag een van onze zojuist gearriveerde gasten, na een 3 uur durende vliegtocht, ontmoetten in de wachtruimte, weigerde het aanwezige personeel een koffie te serveren. In het business center wordt niet geserveerd, zo luidt de procedure, dat dien je als klant zelf beneden te halen. Ook hier weer een voorbeeld van een onterecht doorgeslagen procedure. Zonder blikken of blozen worden dit type verzoeken op een uiterst stellige manier van de hand gewezen. Als "gastheer" bezorgt je dat uiterst onaangename gevoelens.
Bij Borobudur lijkenprocedures en afgesproken interne regels te prevaleren boven "klantconvenience"! Een heel vervelende constatering in een dergelijke fraaie omgeving.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
30 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel was te luxe voor ons. Mooi hotel, prima kamer, groot zwembad, uitgebreidt ontbijt. Erg zakelijk ingesteld en de beveiliging was iets overdreven (tas wordt bij het eerste punt gecontroleerd en als je het hotel ingaat nog eens door een röntgen gehaald en jijzelf door metaaldetector).

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
8 oktober 2015 beoordeeld

Mijn verblijf duurde 6 maanden in dit hotel. Ik verbleef in het appartement gedeelte.
De beheerder van deze appartementen is mijnheer Berlianto deze man was zeer behulpzaam en kon je alles vragen en hij wist een hoop over indonesia.
ook als je problemen had met de kamer. Kamer wordt goed schoon gemaakt.
De lunch in de ochtend was goed als het niet zo druk was, als het een beetje druk wordt is het chaotisch veel wordt niet op tijd aangevuld en de brood en cakjes zijn soms erg hard of droog, de bediening weet soms niet waar ze mee bezig zijn.
De tuin en het zwembad is perfekt zo ook de sport faciliteiten. Voor de fitness is de apparaattuur verouderd

Kamertip: kies de tuin kant i.v.m. lawaai op de wegen
  • Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
RatuPatimasang, Assistant Public Relations Manager van Hotel Borobudur Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2015

Dear Kees,

Warm greetings from Hotel Borobudur Jakarta!

Thank you for your review; we are genuinely pleased to know that you were having such a great time staying with us. The clean room, good breakfast, the garden with the Olympic swimming pool, as well as the sport facilities at Klub & Spa Borobudur; those are provided to you as our guests. As we aim to provide a memorable stay, there is no pleasure other than to hear your lovely feedback.

We had conveyed your compliments to Mr. Berlianto, and all of us are looking forward to your next visit, not only for business but for your vacation as well. Should you need any assistance in planning your next trip, please do not hesitate to let us know.

Many Thanks and with Kind Regards,

Ratu Patimasang