Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.693)
Beoordelingen filteren
1.693 resultaten
Waardering van reizigers
1.104
438
94
36
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.104
438
94
36
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.693 beoordelingen
14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk waar ter wereld je ook in een Shangri La hotel komt... het voelt als een warm welkom... een soort thuiskomen.

Het is niet heel goedkoop, maar het fijne gevoel is zeker het geld waard.
Fijne lobby's, fijne kamers, schone badkamers... en erg erg fijne ontbijtbuffets.

En bijna overal, maar vooral hier in Jakarta, alle service met een glimlach.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Bedank Henk S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SLJDMM, General Manager van Shangri-La Hotel Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Henk S,

Thank you for sharing this kind review and for your continuous support for the Shangri-La brand.
I am delighted to know that you feel like you’re coming home during your stay at our hotels. But I’m most proud to know that our colleagues’ service and hospitality has made a good impression on you.
Thank you for considering Shangri-La Hotel, Jakarta as one of the nicest hotel in the city. We look forward to welcoming you home on your next visit.

With Best Regards,

Juergen Doerr
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 januari 2016 beoordeeld

Shangri-La hotel in Jakarta is een geweldig hotel waarbij zelfs de goedkoopste kamers een luxueus karakter hebben! Verder is dit hotel voorzien van 4 restaurants, zwembad, een uitgebreide spa en gym en nog vele andere geneugten. Ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Alternatief is de Club Horizon kamers die weliswaar wat duurder zijn, maar ook extra faciliteiten kennen speciaal voor zakelijke reizigers.
  • Verbleef: december 2015, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Kees T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SLJDMM, Resident Manager van Shangri-La Hotel Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2016
Google-vertaling

Dear Kees T,

Thank you for choosing Shangri-La Hotel, Jakarta on your recent business trip to the city.
It gives me great pleasure to know that our hotel's overall product and service has made your experience fantastic.
It is an honor to be of service to you and we look forward to delight you again in the future.

With Best Regards,

Daniel Kaeflein
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 oktober 2015 beoordeeld

Enige dagen doorgebracht in een horizon club room. Deze kamers zijn recent gerenoveerd en weer helemaal van deze tijd en sfeervol. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam met alles wat je wilt. Bediening in de horizon club was perfect.

  • Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Dries526
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SLJDMM, General Manager van Shangri-La Hotel Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2015
Google-vertaling

Dear Dries526,

I am pleased to learn that our Horizon Club rooms and service has made your experience with Shangri-La Hotel, Jakarta a wonderful one.
Thank you for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back in the future.

With Best Regard,

Juergen Doerr
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 februari 2014 beoordeeld

Dit is een absolute aanrader indien je in Jakarta verblijft. Een oase in de drukke stad. Zeer goede service en van hoge kwaliteit. Mooie ruime klassieke kamers. Boek een kamer met toegang tot de executive lounge, de Horizon club op de bovenste etage. Groot zwembad in mooie tuin en dat mideenin de stad. Uitstekend aziatisch en internationaal buffet restaurant.

  • Verbleef: oktober 2013, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Joost K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 juni 2013 beoordeeld

Dit hotel is smaen met Hotel Mulia een écht 5 sterren hotel, zeer luxueus, zeer hoog service niveau, stijlvol, schoon, ruime kamers, uitstekende restaurants. Toegegeven, prijzen zijn voor Azië aan de stevige kant, maar vergelijk je deze met de prijzen van hotels in bijv. Amsterdam, dan heb je met het Shangri-La 100% zeker value for money.

  • Verbleef: juni 2013, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Joost K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SLJDMM, General Manager van Shangri-La Hotel Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2013
Google-vertaling

Dear Joost K,

It was a pleasure to read your comments regarding your recent stay. We are delighted that you enjoyed our Shangri-La hospitality and exceptional dining options. Your feedback is always important to us in order to improve our services here at Shangri-La Jakarta.

We look forward to welcoming you back to Shangri-La Jakarta in the near future.

Yours sincerely,
Gerhard Hecker

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken