Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.774)
Beoordelingen filteren
1.774 resultaten
Waardering van reizigers
1.177
444
94
37
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.177
444
94
37
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.774 beoordelingen
Beoordeeld op 2 januari 2016

Shangri-La hotel in Jakarta is een geweldig hotel waarbij zelfs de goedkoopste kamers een luxueus karakter hebben! Verder is dit hotel voorzien van 4 restaurants, zwembad, een uitgebreide spa en gym en nog vele andere geneugten. Ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Alternatief is de Club Horizon kamers die weliswaar wat duurder zijn, maar ook extra faciliteiten kennen speciaal voor zakelijke reizigers.
Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Kees T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SLJDMM, Resident Manager van Shangri-La Hotel Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2016
Google-vertaling

Dear Kees T,

Thank you for choosing Shangri-La Hotel, Jakarta on your recent business trip to the city.
It gives me great pleasure to know that our hotel's overall product and service has made your experience fantastic.
It is an honor to be of service to you and we look forward to delight you again in the future.

With Best Regards,

Daniel Kaeflein
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 oktober 2015

Enige dagen doorgebracht in een horizon club room. Deze kamers zijn recent gerenoveerd en weer helemaal van deze tijd en sfeervol. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam met alles wat je wilt. Bediening in de horizon club was perfect.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Dries526
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SLJDMM, General Manager van Shangri-La Hotel Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2015
Google-vertaling

Dear Dries526,

I am pleased to learn that our Horizon Club rooms and service has made your experience with Shangri-La Hotel, Jakarta a wonderful one.
Thank you for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back in the future.

With Best Regard,

Juergen Doerr
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 februari 2014

Dit is een absolute aanrader indien je in Jakarta verblijft. Een oase in de drukke stad. Zeer goede service en van hoge kwaliteit. Mooie ruime klassieke kamers. Boek een kamer met toegang tot de executive lounge, de Horizon club op de bovenste etage. Groot zwembad in mooie tuin en dat mideenin de stad. Uitstekend aziatisch en internationaal buffet restaurant.

Datum van verblijf: oktober 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Joost K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juni 2013

Dit hotel is smaen met Hotel Mulia een écht 5 sterren hotel, zeer luxueus, zeer hoog service niveau, stijlvol, schoon, ruime kamers, uitstekende restaurants. Toegegeven, prijzen zijn voor Azië aan de stevige kant, maar vergelijk je deze met de prijzen van hotels in bijv. Amsterdam, dan heb je met het Shangri-La 100% zeker value for money.

Datum van verblijf: juni 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Joost K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SLJDMM, General Manager van Shangri-La Hotel Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2013
Google-vertaling

Dear Joost K,

It was a pleasure to read your comments regarding your recent stay. We are delighted that you enjoyed our Shangri-La hospitality and exceptional dining options. Your feedback is always important to us in order to improve our services here at Shangri-La Jakarta.

We look forward to welcoming you back to Shangri-La Jakarta in the near future.

Yours sincerely,
Gerhard Hecker

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 15 juni 2011

Klassiek hotel met een creatieve sfeer.
Begin met de glimlach van het toegewijde personeel en de gids naar de kamers met alle verklaringen over het hotel en voordelen voor leden.
De kamerruimte is goed met mooie interieurs.
Geweldige waarde was de TV en het bedlinnen.
Het beste deel van het hotel was de veiligheid, die u het ultieme gevoel gaf van een veilig verblijf in deze stad.

Bedank AtrayP
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.in. De oorspronkelijke versie bekijken
Meer beoordelingen bekijken