Alila Jakarta
US$ 1.342*
US$ 154*
Shangri-La.com
16 februari 2018 beoordeeld

Prima hotel. Goed eten. vooral als je van de indo keuken houd! Mooi uizicht over delen van de stad vanaf de kamer. En als je een stap buiten het hotelnzet zie je gelijk hoe het leven in jakarta stad is,. Savonds veel eet tentjes op straat voor het hotel.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
AlilaJkt, Guest Relations Manager van Alila Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 februari 2018

Dear Tukker,

Greetings from Alila Jakarta!

Thank you for this nice review on TripAdvisor. It's a real pleasure to read that you enjoyed your stay and the hotel' location

All the team members are looking forward to see you soon at Alila Jakarta.

Warm regards,

31 januari 2018 beoordeeld

We komen hier al voor de derde keer. Locatie t.o.v. de oude stad in prima. We gebruiken steeds Grab-taxi's: gemakkelijk, snel en goedkoop (zorg wel dat je een lokale SIM-kaart hebt). Het hotel zelf is goed verzorgd en heeft een heerlijk ontbijt. Personeel is heel vriendelijk, zoals bijna overal in Indonesie.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
AlilaJkt, Guest Relations Manager van Alila Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Dear Guido,

Greetings from Alila Jakarta.

We sincerely appreciate that you have taken the time to review our hotel on TripAdvisor. We would like to thank you for your remarks and for your comment about our team members' hospitality spirit.

We are looking forward to welcome you back at Alila Jakarta.

Kind regards,

20 januari 2018 beoordeeld

Geweldig resorts alleen 2 minpunten,slechte tv ontvangst,verouderde airco ,veel lawaai jammer zeer behulpzaam goede service fijne ramplocatie buiten resorts weinig te beleven zonder vervoer ontbijt van een goede kwaliteit evenals diner zeer schone locatie zeer vriendelijk personeel

Kamertip: Doe wat aan de airco.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met familie
AlilaJkt, Guest Relations Manager van Alila Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2018

Dear Valued Guest,

Greetings from Alila Jakarta.

Thank you for your positive review and your remarks about the television reception and the air conditioning have been forwarded to the corresponding departments for immediate action.

We look forward to welcome you back at Alila Jakarta.

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ruime kamers, heerlijke bedden niet te hard niet te zacht.
Badkamer ruim en schoon, met regendouche!
Spa in het hotel is ook erg fijn en rustgevend na 16 uur vliegen was dit erg fijn. Wel is de prijs voor de massage (à 75min) aan de prijzige kant, 480.000 (31,50 euro) rest van Indonesië is dit rond de 200.000 (13,00 euro) voor 1,5 uur.
Ontbijt is zeer uitgebreid.
Wij hebben hier 1 nacht geslapen maar was perfect.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
AlilaJkt, Guest Relations Manager van Alila Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Dear Nienke,

Greetings from Alila Jakarta.

Thank you so much for your visit to Alila Jakarta and for this positive review of our hotel. We appreciate your comments about the room, the Spa and the breakfast variety.

We certainly look forward to the next time when we can welcome you back at Alila Jakarta.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Goede kamers.
Wij hadden een kamer met bad. In het bad was de douchevoorziening ondermaats. Slechte douchekop en bobbels in het bad waardoor je er erg lastig kan staan. Andere reisgenoten hadden een kamer met douche en deze had een fantastische regendouche. Als je van douchen houdt dus vragen naar een kamer met douche.

Mooi uitzicht over de stad en een prima zwembad op het dak.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
AlilaJkt, Guest Relations Manager van Alila Jakarta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017

Dear GidoNijenhuis,

Greetings from Alila Jakarta.

Thank you very much for having stayed in Alila Jakarta and for having reviewed our hotel on TripAdvisor. We are happy to learn that you had a good time during your stay in our hotel. We would like to apologize about the shower issue that we have fixed it in the meantime

We look forward to welcoming you back at Alila Jakarta and ensuring your stay with us is everything you could wish for.