“Avondje uit”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige toch redelijk grote warung, waar je, naar het schijnt, heerlijk kreeft kan eten. Wat wij niet wisten was dat je deze een dag van te voren moet bestellen. Dat was even een teleurstelling. Ik koos vervolgens voor vis en chips, mijn partner voor een sirloin steak. Mijn visje kwam duidelijk uit de vriezer rechtstreeks in de frituur (gort droog). De steak werd bruisend op een kokende plaat geserveerd, zonder een bord. Aangezien mijn partner houdt van steak rare, heb ik mijn vork erin geprikt en de steak in de lucht gehouden, om doorbakken te voorkomen, terwijl zij een bord ging halen. Toen zij teug kwam met een bord kwam ook haar bord met garnituur. Al met al een komische situatie en we hadden veel bekijks van overige bezoekers. Het personeel was duidelijk oververmoeid ( het was rond 20.00 uur). De kwaliteit van het vlees was uitstekend. Ondanks mijn tegenvallend visje werd het een gezellige avond.

26 april 2017 beoordeeld

Gelegen buiten de regulaire toeristische shop en eetgelegenheden is dit is dit een echte aanrader voor een goed dinner voor 2 of meerderen. Goede en vriendelijke bedieining, uitgebreide kaart en zoals het hoort alles vers!
Lokale prijzen en zelfs de wijn is heel betaalbaar hier.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een uitstekende prijs. Dit is met recht een dikke aanrader! Probeer de pepper steak eens, zalig....

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig restaurantje waar je lekker kunt eten voor een goede prijs. Niet duur. Vlotte bediening. Dit restaurant kan ik u echt aanbevelen.

23 juni 2016 beoordeeld

De moeite waard om er een taxi voor te nemen. Het menu is uitgebreid , lekker en goedkoop. Hier kun je rustig een flesje wijn bestellen zonder failliet te gaan. Het personeel is vriendelijk evenals de eigenaar. Altijd een gratis dessert. Druk in het weekend.

Reizigers die Warung Sobat 2 bekeken, bekeken ook

Kerobokan, North Kuta

In Warung Sobat 2 geweest? Deel je ervaringen!