“Prima lunchplek, prachtig uitzicht”
Beoordeling van Bubba Gump Shrimp Co.

Bubba Gump Shrimp Co.
Geclassificeerd als nr. 233 van 11.403 Restaurants in Hongkong
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Peak
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekende keten, wij waren er nog nooit geweest. Uitzicht fenomenaal, eten was lekker maar aan de prijs. Ze hebben een paar gemixte schotels waarbij je eten kunt delen. Onder meer een met garnalen, kip, calamares, mosseltjes en wat chips met spinaziedip. Prima als je toch op Victoria's Peak bent en het tijd is voor de lunch.

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten vind ik niet echt speciaal, ik had de aanbevolen garnalen met patat en dat was goed. Je moet hier vooral komen voor het uitzicht. Dat is hier spectaculair. Vraag wel naar een tafel acherin het restaurant, wacht er desnoods even op. Prachtig uitzicht over heel Hongkong.

7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles aan dit restaurant is leuk! Neem vooral de bus naar boven, dit kost je niet veel en is een absolute sensatie. Wel helemaal vooraan bovenin de dubbeldekker gaan zitten! Menukaart en het eten om ons heen maakte het moeilijk een keuze te maken en we bestelden dan ook 1 voorgerecht en 3 hoofdgerecht. Echt heerlijk!

6 augustus 2015 beoordeeld

Geweldig om hier te eten. Eten is altijd goed, vooral de salades en de vis. Waanzinnig uitzicht op de mooiste skyline ever. Echt een dikke aanrader!

15 mei 2013 beoordeeld

Leuk restaurant met mooi uitzicht
Leuk om de tram omhoog te gaan
Bediening is ok.
Prijzen vallen mee en uitgebreide kaart
Eten was lekker

In Bubba Gump Shrimp Co. geweest? Deel je ervaringen!