“Lunch”

Geclassificeerd als nr. 191 van 11.772 Restaurants in Hongkong
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Sham Shui Po District
10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

The char sui bao was weer goed.
De ha kau was een terleurstelling.
De loo mai kai is wel een aanrader.
Had die dag beetje teveel besteld voor 1 persoon.
Totaal 15 euro gespendeerd voor de lunch.

29 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Idd...even zoeken! Gevel alleen in t Chinees ,fotootje van een van de beoordelaars TripAdvisor hielp.
Dim sum prima, noodles ook.Lekkers de bun met lotusseedpasta.

18 januari 2016 beoordeeld

Het is even zoeken en even wachten, maar dan heb je ook wat. Lekkere gerechten over het algemeen en niet te duur. Alleen de bediening kan helaas nauwelijks engels.

29 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gisteren gegeten, bij de originele Tim ho wan. Het was even zoeken, maar de foto's op tripadvisor helpen goed. Je krijgt een lijstje waarop je kunt aangeven welke gerechten je wilt hebben. Wij hadden gisteren 11 gerechten geselecteerd, welke op de spareribs na, heerlijk waren. Probeer ook wat nieuws, wat minder westers is. Het eten komt snel en de bediening vriendelijk ook al is hun Engels beperkt. Uiteindelijk waren we net tweehonderd dollar kwijt en dat voor elf gerechten bij een Michelin restaurant. Kortom een echte aanrader!

21 maart 2015 beoordeeld

Tussen de middag in dit restaurant met mijn vriendin gegeten. We kregen bij binnenkomst Chinese thee en een formulier waar op je kon aangeven welke gerechten je wilde bestelden. Wij hadden broodjes met varkensvlees en nog wat andere gerechten ( voornamelijk beef ) besteld die stuk voor stuk erg lekker smaakten. Aanrader!

In Tim Ho Wan Sham Shui Po geweest? Deel je ervaringen!