“Hiking!”

Vanaf
The Dragon's Back Hiking Tour
Geclassificeerd als nr. 20 van 880 dingen om te doen in Hongkong
22 mei 2016 beoordeeld

Mooie ervaring deze hike over de Dragons Back. Doe goeie (wandel)schoenen aan en neem water om te drinken mee. Wij hebben er ongeveer 4 uur over gedaan.

12 januari 2016 beoordeeld

We verheugde ons heel erg op deze wandeling en hij maakte de verwachtingen meer dan waar. Het enigste minpuntje vonden wij toch wel de drukte. We hadden niet verwacht dat er zoveel mensen deze trail zouden kennen. Maar dit minpuntje staat in het niets van hoe we genoten hebben van het uitzicht en de natuur. De beloning aan het einde op het strand is ook zeer de moeite waard. Hier kun rustig uitrusten met een lekker Dragon's Back biertje.

1 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooie wandeling met oogstrelende vergezichten. Wij hebben over de 7,6km, met 2 tieners, 2:07 gedaan. Het begin waren veel trappen en stenen waarbij je de indruk krijgt dat de tocht best pittig gaat worden. Echter het tussenstuk is een mooi geëffend pad waar je lekker kunt doorlopen. Het laatste stuk naar Big Wave Bay zijn hoofdzakelijk trappen en goed te doen. Afsluiten op het strand of in één van de restaurantjes en met de minibus terug naar de bewoonde wereld. Echt een leuk tocht.

6 oktober 2015 beoordeeld

Mooie wandeling, prachtige uitzichten, Mooi schoon strand in Shek o' Beach, met vele voorzieneningen, zoals douche, BBQ, winkeltjes. In het weekend wel druk, maar niet te. Op het metrostation staat een lange rij wachtenden, maar de bus gaar iedere paar minuten, dus wachttijd beperkt tot minder dan een half uur.

Bekijk meer beoordelingen
21 september 2015 beoordeeld

Leuke wandeling net buiten de stad met mooie uitzichten.
De wandeling eindigt bij een strand dus daar kun je lekker afkoelen van de lange klim en genieten van een lunch.
Echt een aanrader wanneer je even de stad uit wilt zijn.

Reizigers die Dragon's Back bekeken, bekeken ook

In Dragon's Back geweest? Deel je ervaringen!