Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.138)
Beoordelingen filteren
3.138 resultaten
Waardering van reizigers
1.803
1.052
210
43
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.803
1.052
210
43
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.138 beoordelingen
Beoordeeld op 1 april 2017 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit voor ons erg goed! Hartje Hongkong voor 200 per nacht dus zwaar ok! Verder hotel gewoon goede kwaliteit maar kamers misschien een beetje verouderd maar voor deze prijs moet je in hartje Hongkong niet klagen dus vandaar de 5!
Tot de volgende keer....

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Bedank LuukRijnders
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alexander_Wassermann, General Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2017
Google-vertaling

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,
Alexander O. Wassermann
General Manager
alexander.wassermann@ihg.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 februari 2017

Keurig hotel en lekker dicht bij de grote winkelstraat, dicht bij het water en in 5 minuten loop je naar de metro en in 10 minuten loop je naar de Star Ferry. Kamers zijn schoon en ruim en alle voorzieningen zijn aanwezig.

  • Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank LuckyLuke040
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alexander_Wassermann, General Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2017
Google-vertaling

Dear LuckyLuke040,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Best Regards,
Alexander O. Wassermann
General Manager
alexander.wassermann@ihg.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Beetje sleets hotel. Niet vriendelijk bij inchecken, geen groet bij entree, weinig aandacht bij ontbijt. Airco zo koud dat het bij ontbijt echt onaangenaam is. Wel een upgrade gekregen waardoor mooi uitzicht op de haven.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Bedank Guido W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alexander_Wassermann, General Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2017
Google-vertaling

Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.

Sincerely,
Alexander O. Wassermann
General Manager
alexander.wassermann@ihg.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 januari 2017

Top hotel: vooral de executive op de club floor van het hotel zijn een aanrader. Aparte incheck op de 2e etage, uitstekend ontbijt met genoeg soorten brood, vers fruit en warme gerechten en het uitzicht is op Hong Kong eiland.
In de middag thee met hapjes en s'avonds een heerlijk glas wijn met ook weer zeer smaakvolle hapjes (je kan zelfs een keer diner overslaan)
Het ligt centraal: uitzicht op de haven (Victoria Harbour)
Vriendelijke staf en kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien: water, koffie, thee.
Goede prijs kwaliteit!

Kamertip: Executive room hebben meerwaarde door alles wat je erbij krijgt
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank anievaart
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
John_W_Drummond, Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2017
Google-vertaling

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,
John Drummond
Resident Manager
John.drummond@ihg.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 januari 2017

Hotel ligt heel centraal, alles in Tsim Sha Tsui is dichtbij. Het hotel is natuurlijk prachtig en heeft een hoge kwaliteit maar ik vond de kamers niet erg gezellig. Te veel spiegels en een zakelijke uitstraling. Zwembad is heerlijk. Ontbijt is echt geweldig. Ik denk dat dit het meest uigebreide ontbijtbuffet is dat ik ooit heb gezien! Vriendelijk personeel ook bij het ontbijt.

  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank maudtie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
John_W_Drummond, Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2017
Google-vertaling

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Sincerely,
John Drummond
Resident Manager
John.drummond@ihg.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken