Kowloon Shangri-La Hong Kong(Hongkong)
  • Zwembad
Novotel Citygate Hong Kong(Hongkong)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 193 per nacht.

• Roomservice
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 162 per nacht.

Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan(Hongkong)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Regal Airport Hotel(Hongkong)
Trip.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 158 per nacht.

Metropark Hotel Mongkok(Hongkong)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

Hotel ICON(Hongkong)
Hotel ICON Official Website
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 262 per nacht.

Cordis, Hong Kong(Hongkong)
Cordis Official
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 243 per nacht.

Agoda.com
  • Restaurant
Royal View Hotel(Hongkong)(Heel veel waar voor je geld!)
1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit voor ons erg goed! Hartje Hongkong voor 200 per nacht dus zwaar ok! Verder hotel gewoon goede kwaliteit maar kamers misschien een beetje verouderd maar voor deze prijs moet je in hartje Hongkong niet klagen dus vandaar de 5!
Tot de volgende keer....

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Alexander_Wassermann, General Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2017

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

27 februari 2017 beoordeeld

Keurig hotel en lekker dicht bij de grote winkelstraat, dicht bij het water en in 5 minuten loop je naar de metro en in 10 minuten loop je naar de Star Ferry. Kamers zijn schoon en ruim en alle voorzieningen zijn aanwezig.

• Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
Alexander_Wassermann, General Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2017

Dear LuckyLuke040,

Best Regards,

26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje sleets hotel. Niet vriendelijk bij inchecken, geen groet bij entree, weinig aandacht bij ontbijt. Airco zo koud dat het bij ontbijt echt onaangenaam is. Wel een upgrade gekregen waardoor mooi uitzicht op de haven.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Alexander_Wassermann, General Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2017

Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.

21 januari 2017 beoordeeld

Top hotel: vooral de executive op de club floor van het hotel zijn een aanrader. Aparte incheck op de 2e etage, uitstekend ontbijt met genoeg soorten brood, vers fruit en warme gerechten en het uitzicht is op Hong Kong eiland.
In de middag thee met hapjes en s'avonds een heerlijk glas wijn met ook weer zeer smaakvolle hapjes (je kan zelfs een keer diner overslaan)
Het ligt centraal: uitzicht op de haven (Victoria Harbour)
Vriendelijke staf en kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien: water, koffie, thee.
Goede prijs kwaliteit!

Kamertip: Executive room hebben meerwaarde door alles wat je erbij krijgt
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
John_W_Drummond, Manager van InterContinental Grand Stanford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2017

John Drummond
Resident Manager
John.drummond@ihg.com

16 januari 2017 beoordeeld

Hotel ligt heel centraal, alles in Tsim Sha Tsui is dichtbij. Het hotel is natuurlijk prachtig en heeft een hoge kwaliteit maar ik vond de kamers niet erg gezellig. Te veel spiegels en een zakelijke uitstraling. Zwembad is heerlijk. Ontbijt is echt geweldig. Ik denk dat dit het meest uigebreide ontbijtbuffet is dat ik ooit heb gezien! Vriendelijk personeel ook bij het ontbijt.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner

John Drummond