19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, fantastisch ontbijt al waaiden wij bijna weg door alle airco die overal aanstaat. Personeel is buitengewoon vriendelijk, soms onderdanig en dat hoeft nu ook weer niet. Het is een erg druk, overvol hotel wat zich met name uit in de lobby. Daar zit en staat heel veel volk te praten met elkaar dus onze eerste kennismaking was een beetje van wauw...wat gebeurt hier.

Kamers zijn super netjes, echt prima verzorgd. In de buurt zit een goede supermarkt, meerdere restaurantjes op loopafstand, een locale markt zit ook op wandelafstand. Centrum met een halfuur te bereiken afhankelijk van hoe druk het is.
Goede service bij de balie als er iets is.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
1 november 2017 beoordeeld

top ontbijt, niets aan toeval wordt overgelaten . elke detail werd nauwlettend in de gaten gehouden zonder dat de gasten die als vervelend konden ervaren. Zeer druk hotel , echter ook hier heel veel personeel en geduld om ieder een gevoel van welkom te heten. zeer fijne inloopdouche( heerlijk!!). wij vlogen pas de volgende nacht en koffers in bewaring geen probleem. Nog even douchen kon op verdieping 3 bij zwembad voor vertrek. echt een aanrader. eten en drinken wel hongkong prijzen. hotel uit straat over steken en daar zit mx . zeer de moeite waard!!!!!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 15 november 2017

Thank you very much for your review & recommendation. It is always encouraging to hear our guest had a lovely stay with us and satisfied with our services. We look forward to welcoming you back to the hospitality of Harbour Plaza North Point in the not too distant future.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt naast metrostation Quarrybay waardoor je in no time in het centrum bij de skyline bwnt. Hotelkamer is niet groot maar wel goed en ontbijt overstijgt vele andere hotels. Op de 3e verdieping is zelfs een buitenzwembad.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
22 september 2017 beoordeeld

Het is een prima hotel op Hongkong Island met ruime kamers, grote kamers en een uitstekend ontbijt. Het hotel beschikt over een goed zwembad. De metro is op korte afstand en de ingang is goed zichtbaar als je voor het hotel staat. De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Wij reisden in een groep en kregen onze kamer toegezwezen. Ook onze reisgenoten hadden goede ruime kamers
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
HPNP, Guest Relations Manager van Harbour Plaza North Point, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017

Thank you very much for your feedback. It is delightful to know you had a pleasure stay experience in our hotel. We sincerely appreciate you spending time sharing your feedback with other guest. We look forward to welcoming you back to the hospitality of Harbour Plaza North Point in the not too distant future.

28 augustus 2016 beoordeeld

Een fijn hotel op een gunstige locatie, vlakbij het metro station Quarry Bay waardoor alles eenvoudig te bereiken (TIP: koop een 24-uurs kaart, ca. €7!).
Onze kamer (#1121) was ruim en met schone badkamelen een prima bed. Er was een goed en uitgebreid ontbijt(buffet).

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
HPNP, Guest Relations Manager van Harbour Plaza North Point, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Thank you very much for your positive feedback. We look forward to welcoming you back to the hospitality of Harbour Plaza North Point in the not too distant future.