Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.645)
Beoordelingen filteren
5.645 resultaten
Waardering van reizigers
2.042
2.029
980
374
220
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.042
2.029
980
374
220
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 5.645 beoordelingen
Beoordeeld op 14 november 2017

Ik heb vanaf augustus dit jaar (2017) twee keer twee weken in dit hotel verbleven. Twee lange zakenreizen (trainingen).Het is een groot hotel, maar daar merk je er niet veel van. Ontbijt is geweldig, van continentaal tot Chinees en zelf Indiaas eten, vers en warm. Voor 25 euro mag je dat ook verwachten. Zwembad is uitstekend (binnen en buiten) en een 24/7 gym is heel fijn. De restaurants binnen het hotel zijn uitstekend, (wel erg duur), maar het is maar 5 min lopen naar de terminals 1 en 2, waar je veel meer 'value for money' kan krijgen.
Ik had een 'executive' kamer die uitstekend was, maar het is mogelijk dat de reguliere kamers niet zo fris zijn. Personeel is extreem vriendelijk en behulpzaam, van de receptie, concierge desk, tot de kamermeisjes.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Flyingallover2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RAH_HK, 總經理 van Regal Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you so much for sharing your stay review with us. Your kind words regarding the hotel facilities and our service team are warmly received. Your positive feedback will act as encouragement for the staff to go that extra mile. Thank you again for your valuable comments.

With warm regards from the Asia's Most Exciting City!

Yours sincerely
John A Girard
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 november 2017

Ik heb hier inmiddels twee keer een kamer geboekt. Eenmaal een dayroom en een keer een overnachting. Voor de dayroom gebruik gemaakt van een combinatiepakket met massage van 50 minuten. Absolute aanrader.
De kamers zijn prima en modern. Koffievoorziening en minibar aanwezig. Verwacht geen 5* service van het personeel, daarvoor is het te massaal en commercieel.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Triqomaster
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RAH_HK, General Manager van Regal Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you so much for sharing your stay review with us. Your kind words regarding the room and facilities are warmly received.

We acknowledge your comment on the service offered by our associates. Rest assured that we will continue to place utmost priority on training and developing our associates to ensure that they are always able to deliver to the satisfaction of our guests. Thank you again for your valuable comments.

With warm regards from the Asia's Most Exciting City!

Yours sincerely
John A Girard
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Voordelen: loopafstand van terminal, klein maar goed bed.
Nadelen: een dagkamer is echt strikt van 9 tot 21 dus je kunt wachten in oubollige stoelen. Kamer stinkt naar rook, gehorige kamers en lawaai op de gang, slechte ventilatie op kamer.
Tip: pak een shuttlebus en neem hotel buiten vliegveld. Voor zelfde geld veel mooiere en rustige kamer!

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank NNA_12
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RAH_HK, 總經理 van Regal Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you for your email and thank you for staying with us. Your comments and suggestions are much appreciated as they are indeed crucial in supporting our improvement efforts.

We sincerely apologize for the inconvenience you have encountered with the smell in your guestroom. Rest assured that we have placed great priority on the point you raised, and that our team has taken the necessary action to ensure that the smell issue is rectified immediately.

We would be most honoured if we could once again be of service to you on your next visit. Thank you very much and we look forward to having you back at the Regal Airport Hotel.

With warm regards from the Asia's Most Exciting City!

Yours sincerely
John A Girard
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 maart 2017

Kamer aan de 'binnenkant', geen buitengeluid, en geluid van de gang viel mee.
De kamer was niet bijzonder schoon: de vloerbedekking was duidelijk niet gestofzuigd want we troffen steentjes, draden en papiertjes aan.
Bed was prima, evenals de kussens. Badkamer basic.
Hotel moet het echt van de ligging hebben: binnen half uur in het centrum van Hong Kong en vlak bij inchecken. Even de tas inchecken en dan terug om op je gemak te douchen!
Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en lekker.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank eto2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RAH_HK, General Manager van Regal Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2017
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you for the great review of your stay! We strive to serve the best to every of our guests and we are glad to see those efforts make it a different in your stay.

We are delighted that we had the opportunity to be at your service and we look forward to welcoming you back at Regal Airport Hotel. With warm regards from the Asia's Most Exciting City!

Yours sincerely
John Girard
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 december 2016

dit hotel dat eenvoudig via de vertrekhal van het vliegveld is te bereiken, is een goed plek om even bij te komen tussen twee vluchten. Het bied de mogelijkheid een dagkmer te huren, van 9 tot 19.00 uur. Wij hebben dit gedaan om de lange vlucht van Amsterdam naar Sidney te onderbreken. Alhoewel het hotte direct naast het vliegveld ligt heb je geen last van lawaai. De kamers zijn prima

Datum van verblijf: november 2016
1  Bedank vis30
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RAH_HK, General Manager van Regal Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you so much for the great review! We will be delighted to welcome you back to our hotel very soon!
With warm regards from the Asia's Most Exciting City!

Yours sincerely
John Girard
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken