“Must do voor de steak liefhebber”

Wooloomooloo Steakhouse (Wan Chai)
Reserveren met OpenTable
Wooloomooloo Steakhouse (Wan Chai) is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 118 van 12.197 Restaurants in Hongkong
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Wan Chai/Causeway Bay
5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het mooie uitzicht vanaf de 27ste verdieping Mid Town is dit restaurant al zeker de moeite waard om te bezoeken maar kom vooral als je van steak houdt en zeer goede professionele service.

De steaks (12oz of 16) worden met 4 vleessausen gepresenteerd plus keuze uit 4 soorten mosterd. Het gerecht kan je verder verrijken met groente en/of aardappelen.

PS: verder hebben ze een kleine selectie andere opties oa vis en kip.

Datum van bezoek: juni 2016

28 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant op de 32 ste verdieping , waardoor als je een tafel bij het raam hebt leuk over een deel van de stad uitkijkt.
Franse keuken , goede kaart en lekkere wijnen . Het is wel redelijk duur met personen voor € 300 gegeten .
Als je weer in de lift stapt kan je nog 1 etage naar boven naar een gezellig buiten terras.

Datum van bezoek: april 2016
27 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, prachtig uitzicht, prijzig maar de moeite waard. Heerlijke bar op het dak! Ik zeg doen als je kan.

Datum van bezoek: april 2016
11 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze jongens hadden zin in een goed stuk vlees. Dan ben je in het Wooloomooloo steakhouse op het juiste adres.
Beetje prijzig, maar uitstekende steaks. Voor onze (jonge) kinderen kwam het restaurant erg chique over, maar het uitzicht over de skyline maakte alles goed.

Datum van bezoek: juli 2015
9 december 2013 beoordeeld

Absoluut een aanrader voor de karnivoren onder ons!
Perfect gebakken/gegrild, vergezeld van super verse groentjes.
Dicht bij hotel The Royal Garden en met mooi zicht op de skyline van Hong-Kong!

Datum van bezoek: februari 2013
    • Sfeer

In Wooloomooloo Steakhouse (Wan Chai) geweest? Deel je ervaringen!