Kowloon Shangri-La Hong Kong(Hongkong)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 279 per nacht.

Novotel Citygate Hong Kong(Hongkong)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 178 per nacht.

Hotel ICON(Hongkong)
Hotel ICON Official Website
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 257 per nacht.

Agoda.com
  • Restaurant
Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan(Hongkong)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

• Roomservice
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 160 per nacht.

Regal Airport Hotel(Hongkong)
Trip.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Metropark Hotel Mongkok(Hongkong)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

Cordis, Hong Kong(Hongkong)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 252 per nacht.

Royal View Hotel(Hongkong)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: maart 2018, reisde alleen
Meko L, Operation Supervisor van Minimal Hotel-Bazaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2018

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Meko L, Operation Supervisor van Minimal Hotel-Bazaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2017