“Lekkere combi van Nepalees en Indiaas”

Manakamana Nepali Restaurant
Geclassificeerd als nr. 29 van 11.377 Restaurants in Hongkong
Keukens: Nepalees
Wijk: Jordan/Yau Ma Tei
Wijk: Jordan/Yau Ma Tei
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schrik niet van de buitenkant. Het is een eenvoudig restaurant maar het eten is heerlijk. Naanbrood en lamskoteletten waren erg goed. Keurige bediening en zeer goedkoop. Met ons vieren waren we 75 euro kwijt (5 hoofgerechten en 3 bijgerechten).

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten, relaxte sfeer. Er is Nepalese kaart, Indiaas en een klein beetje Westers/fusion.

2 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het midden van de drukte van Temple Street night market is er dit kleine Nepalese restaurantje met goede Indische en Nepalese keuken. Een oase van rust voor wie zich even terug wil trekken uit het geharrewar dat er buiten heerst. Men moet wel even zoeken door al die kraampjes van de night market, maar men kan er terecht voor een goede maaltijd aan zeer democratische prijzen.

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Achter de Nightmarket verscholen ligt een prima Nepalees restaurant. Vriendelijke mensen, sobere effectieve inrichting en prima eten. De curry's en het naanbrood zijn voortreffelijk. Zeker een aanrader als alternatief voor het Chinese eten. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten!

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een top plek om te eten. Een heel simpel restaurant, geen luxe. Het is vriendelijk, schoon, en het eten is verrukkelijk voor wie echt Nepalees of Noord Indiaas wil eten. Op congres en alleen in Hong Kong heb ik het ideale restaurant gevonden! Uitgebreide keus: vis, vlees en vegetarisch. Echt een aanrader. Let op: het is klein en bekend, snel vol!

In Manakamana Nepali Restaurant geweest? Deel je ervaringen!