Beoordeeld op 3 augustus 2017

Fantastisch hotel. Echt aan te bevelen als je niet zomaar een hotel van keten wilt maar het lokale wilt ervaren. Kamers in courtyard geweldig mooi. Netjes en zeer schoon. Meisjes zijn de hele dag in hotel aan het poetsen. Alle frutsels en lokale Chinese meubeltjes worden afgenomen. Prima ontbijt en ook avond eten is lokaal en goed. Men spreekt goed Engels wat groot voordeel is en bijzonder voor China. Gebruik de fietsen want je bent snel op alle belangrijke plekken in Beijing.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 4 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij kwamen om 11.00 uur aan en hadden niet de verwachting al in te kunnen inchecken. Dat bleek geen enkel probleem. De receptiemedewerkers spraken prima Engels. Ze hebben goede tips gegeven voor restaurants en bezienswaardigheden. Bovendien waren ze steeds echt meelevend en geïnteresseerd in onze belevenissen. De buurt zal vast nog opgeknapt worden maar lijkt erg autenthiek. Het hotel is zeer charmant ingericht en zo heerlijk rustig binnen het gebouw. Het ontbijt is heerlijk en zeer uitgebreid. De medewerkers hebben er alles aan gedaan om ons een paar heerlijke dagen te bezorgen. Wij boekten een show via het hotel en ook dat werd zeer perfect opgepakt. De avond voor ons vertrek werd aan ons gevraagd hoe ze ons de volgende dag konden helpen om onze reis te vervolgen. De taxi naar de luchthaven kwam precies op de afgesproken tijd aan de volgende ochtend. De hartelijke service gerichte houding van alle medewerkers moge tot voorbeeld dienen voor heel veel andere hotels.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 26 februari 2017

Prachtige kamers, schitterend houtsnijwerk, oa aan bedden en stoelen, een genot voor het oog, mooie badkamer, prima douche, heeeeerlijk uitgebreid ontbijt Chinees en Westers, uitstekende service van het personeel, vriendelijk, voorkomend, meedenkend, goede wifi, handige ligging ten opzichte van metro

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2016

Een leuk en verzorgd "Chinese stijl" hotel, netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel en gelegen in een echte oorspronkelijke Hutong niet ver van de metro. Uitgebreid ontbijtbuffet met voor elk wat wils in een knusse "huiskamer".

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 25 juni 2016

Dit is een heerlijk hotel, het leukste dat ik in Peking ben tegengekomen: mooi, rustig, kleinschalig en met heel aardig personeel. Het gratis gebruik van fietsen is ook geweldig. Het hotel ligt in het midden van een sfeervolle hutong met veel bomen, midden in Dongcheng, niet ver ten oosten van de Verboden Stad. Een groot modern hotel met metro en taxi voor de deur is in sommige opzichten praktischer maar dit is een veel leukere ervaring.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken