Beoordeeld op 4 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij kwamen om 11.00 uur aan en hadden niet de verwachting al in te kunnen inchecken. Dat bleek geen enkel probleem. De receptiemedewerkers spraken prima Engels. Ze hebben goede tips gegeven voor restaurants en bezienswaardigheden. Bovendien waren ze steeds echt meelevend en geïnteresseerd in onze belevenissen. De buurt zal vast nog opgeknapt worden maar lijkt erg autenthiek. Het hotel is zeer charmant ingericht en zo heerlijk rustig binnen het gebouw. Het ontbijt is heerlijk en zeer uitgebreid. De medewerkers hebben er alles aan gedaan om ons een paar heerlijke dagen te bezorgen. Wij boekten een show via het hotel en ook dat werd zeer perfect opgepakt. De avond voor ons vertrek werd aan ons gevraagd hoe ze ons de volgende dag konden helpen om onze reis te vervolgen. De taxi naar de luchthaven kwam precies op de afgesproken tijd aan de volgende ochtend. De hartelijke service gerichte houding van alle medewerkers moge tot voorbeeld dienen voor heel veel andere hotels.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 februari 2017

Prachtige kamers, schitterend houtsnijwerk, oa aan bedden en stoelen, een genot voor het oog, mooie badkamer, prima douche, heeeeerlijk uitgebreid ontbijt Chinees en Westers, uitstekende service van het personeel, vriendelijk, voorkomend, meedenkend, goede wifi, handige ligging ten opzichte van metro

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 13 augustus 2016

Een leuk en verzorgd "Chinese stijl" hotel, netjes, vriendelijk en behulpzaam personeel en gelegen in een echte oorspronkelijke Hutong niet ver van de metro. Uitgebreid ontbijtbuffet met voor elk wat wils in een knusse "huiskamer".

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 25 juni 2016

Dit is een heerlijk hotel, het leukste dat ik in Peking ben tegengekomen: mooi, rustig, kleinschalig en met heel aardig personeel. Het gratis gebruik van fietsen is ook geweldig. Het hotel ligt in het midden van een sfeervolle hutong met veel bomen, midden in Dongcheng, niet ver ten oosten van de Verboden Stad. Een groot modern hotel met metro en taxi voor de deur is in sommige opzichten praktischer maar dit is een veel leukere ervaring.

• Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 december 2015

Schone, mooie kamer in een echt Chinese sfeer. Heerlijk ontbijt in bijbehorend restaurantje. Het hotel ligt midden in een Hutong vlak bij de Lama tempel en de Confusiustempel.Op loopafstand van de metro.

• Verbleef: november 2015, reisde met familie