Official Website
  • Zwembad
Beijing 161 Wangfujing Hotel(Beijing)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
The Peninsula Beijing(Beijing)
  • Zwembad
New World Beijing Hotel(Beijing)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 172 per nacht.

Four Seasons Hotel Beijing(Beijing)
Novotel Xinqiao Beijing(Beijing)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 84 per nacht.

Shangri-La Hotel, Beijing(Beijing)
  • Gratis parkeren
Shangri-La.com
  • Zwembad
365 Inn (Beijing Qianmen)(Beijing)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
  • Restaurant
14 oktober 2015 beoordeeld

Prachtig hotel in bijzonder pand en overal dichtbij. De kamers zijn ruim en hebben een luxe uitstraling. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Alles is op loopafstand zoals het centrum maar ook the forbidden city

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
RafflesBeijingHotel, General Manager van Beijing Hotel NUO, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2015

Dear Anita N,

Thank you for your recent review of Raffles Beijing Hotel. I was delighted to read your review and appreciate your positive comments about us.

Thank you once again for your very detailed review and we hope to welcome you back soon!

Christian Sack-General Manager

20 mei 2014 beoordeeld

We verbleven twee dagen in een uitstekende kamer. Na een rondreis door China
Verblijven we nog twee nachten in het hotel.we werden ondergebracht in kamer7419 naast de airco van hét zwembad.oorverdovend lawaai. Het hotel was vol. Na veel misbaar kregen we een andere kamer.iemand had vervroegd uitgechekt! Vermijd ten alle tijde kamer 7419.ik begrijp niet hoe een hotel als raffles zo'n kamer durft te verhuren

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
22 oktober 2013 beoordeeld

Alles was zeer goed en we kregen zelfs een mooie suite. Desalniettemin was er niet veel plaats in de kasten om de bagage uit te pakken. Dit is iets dat we in diverse hôtels in China hebben opgemerkt: ruime comfortabele kamers, maar met bijna geen kasten om kleren en linnen op te bergen.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
4 oktober 2013 beoordeeld

Heerlijk hotel om Beijing te verkennen. Op loopafstand van verboden stad. Fantastische sfeer en grote kamer.

Locatie is super, hoewel taxi chauffeurs het hotel niet kennen. Zorg dat je het hotel wat naast ligt de naam weet dat kennen ze wel.

Wat ik heel jammer vond is dat je uit de lobby via een soort atrium naar een ander gebouw moet. Het atrium is qua sfeer geen onderdeel van het hotel en ziet er uit als een soort warenhuis.

De gym was super met moderne apparaten. Het zwembad en spa leken niet bij het hotel te horen. Die zagen er niet uitnodigend uit.

Enkele opmerkingen:
-Er waren 2 grote handdoeken per persoon, vind ik te weinig
-Amenities ook weinig zoals shampoo, werd pas bij gevuld als je erom vroeg
-Vloer was beschadigd
-Meubels zaten vieze vlekken op
-Weinig goed engelstalig personeel

Voor mij kleine details maar kan me voorstellen dat andere gasten hier zich aan kunnen storen.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
17 juni 2013 beoordeeld

Het hotel is fraai en ligt op een absolute toplocatie. Echt een aanrader voor een city trip. Plein van hemelse vrede en verboden stad liggen op korte loopafstand evenals de drukke winkelstraat.

Ruime kamers met "old world charm"

Badkamers ruim voldoende.

de spa is iets minder en het zwembad een aanfluiting. Jammer; als ze dit zouden verbeteren is het een echt tophotel. Toen wij er waren was het water vies (vreemde kleur). Stoombad en schoon water en leukere sfeer zou dit verbeteren.

Wel erg leuk zijn de foto's van de beroemde gasten en het goede personeel!

Buiten de spa/zwembad wel echt een aanrader.

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner