Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Een zeer mooi hotel met schone kamers en goede faciliteiten. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam zeker de moeite waard om een kamer te boeken als je naar Peking gaat.

De locatie van het hotel ligt precies in het centrum en vlak bij is een metro station op 5 minuten lopen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 6 november 2017

New World Beijing Hotel is absoluut een aanrader in Beijing! Wij kregen bij het inchecken een upgrade naar de suite! Erg fijn. De kamer was enorm groot, schoon, luxe en stil. Op het dakterras kan je zeer relax een drankje drinken en het zwembad is ook een van de betere. Aardig personeel, kortom geen negatieve klanken.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 3 november 2017 via mobiele applicatie

We verbleven in dit stijlvolle hotel gedurende 5 nachten met mooie lobby en strakke kamers. Zeker de moeite om een residence club kamer te boeken: ruimere kamer, aparte check-in en toegang tot de residence club living room. Hier zorgt de manager Sally voor een vlekkeloze service samen met haar team Cornelia, Chris, Leona, Flora, Selina en Lucinda. Ze helpen je met hidden gems te vinden, printen adressen uit, regelen een taxi en voorzien je van complimentary drinks. Het ontbijt is ook zeer lekker met hartige hapjes alsook lekkere zoetigheden. Enige minpuntje: Bij het ontbijt zou men iets meer variatie mogen voorzien, maar valt uitsluitend op wanneer je iets langer (ver)blijft. We gaan zeker nog hotels van de New World Group bezoeken!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een uitstekend stadshotel zeer centraal gelegen op loop of fietsafstand van het Plein van de Hemelse Vrede. Mooie royale kamers met alle comfort en een uitstekende service. Boek een club-room en heb toegang tot een speciale daktuin. Daarnaast is er tevens nog een leuke bar op het dakterras, voor iedereen beschikbaar, van het hotel.
Een aanrader voor mensen die in Beijing verblijven.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017

vanaf de pick up op de luchthaven , hadden voelden wij ons als zeer belangrijke gasten. alles was werkelijk om ter best , de wagen,ontvangst, kamer , properheid ,ontbijtbuffet etc...
Echt een aanrader

Datum van verblijf: juli 2017