Beoordeeld op 3 november 2017 via mobiele applicatie

We verbleven in dit stijlvolle hotel gedurende 5 nachten met mooie lobby en strakke kamers. Zeker de moeite om een residence club kamer te boeken: ruimere kamer, aparte check-in en toegang tot de residence club living room. Hier zorgt de manager Sally voor een vlekkeloze service samen met haar team Cornelia, Chris, Leona, Flora, Selina en Lucinda. Ze helpen je met hidden gems te vinden, printen adressen uit, regelen een taxi en voorzien je van complimentary drinks. Het ontbijt is ook zeer lekker met hartige hapjes alsook lekkere zoetigheden. Enige minpuntje: Bij het ontbijt zou men iets meer variatie mogen voorzien, maar valt uitsluitend op wanneer je iets langer (ver)blijft. We gaan zeker nog hotels van de New World Group bezoeken!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een uitstekend stadshotel zeer centraal gelegen op loop of fietsafstand van het Plein van de Hemelse Vrede. Mooie royale kamers met alle comfort en een uitstekende service. Boek een club-room en heb toegang tot een speciale daktuin. Daarnaast is er tevens nog een leuke bar op het dakterras, voor iedereen beschikbaar, van het hotel.
Een aanrader voor mensen die in Beijing verblijven.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017

vanaf de pick up op de luchthaven , hadden voelden wij ons als zeer belangrijke gasten. alles was werkelijk om ter best , de wagen,ontvangst, kamer , properheid ,ontbijtbuffet etc...
Echt een aanrader

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2016

We hebben 4 nachten in dit prachtige hotel geslapen, hadden een upgrade gekregen en dat was helemaal top. Aardig personeel, behulpzaam, alles brandschoon, prachtige kamer/suite met alle faciliteiten, ontbijt groots en heerlijk. Ligging van het hotel geweldig tav de verboden stad en temple of heaven, gemakkelijk te lopen. Kortom een aanrader voor ieder die Beijing wil bezoeken.
M van Mierlo

Kamertip: rustige kamers, brede gangen, geen last van airco of verkeer buiten
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi gezellig hotel in het hart van Peking. De kamers zijn perfect ingericht. Zelden zo een praktische kamer gehad in een hotel. Goed bed en super stille airco.Ook het ontbijt en diner zijn dik in orde en goed betaalbaar voor een vijf sterren hotel. Een aanrader !

Sandra

Datum van verblijf: september 2016