Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.289)
Beoordelingen filteren
1.289 resultaten
Waardering van reizigers
1.200
69
15
2
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.200
69
15
2
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.289 beoordelingen
22 oktober 2013 beoordeeld

Afgelopen week ben ik drie nachten verbleven in het Éclat Hotel in Beijing. In één woord: geweldig. Eigenlijk was alles een climax. Van de entree tot de hotelkamer; van het eten tot de museumstukken. Het is een belevenis om er rond te lopen èn er te verblijven.
De kamers zijn volledig uitgerust met alle voorzieningen die ik me kon wensen. Om maar wat zaken te noemen: geweldig bed, heerlijke massagestoel, spectaculair uitzicht, gratis minibar, espressoapparaat, heerlijke inloopdouche, fijn Toto-toilet, enzovoort. Het serviceniveau van het hotel was ook erg goed; men helpt overal bij waar nodig.
Een klein aantal minpunten:
- er werd per abuis 2x RMB 3.000 van mijn creditcard afgehaald; dit duurt +/- 15 werkdagen voordat dit gecorrigeerd wordt.
- het warme water in de badkamer laat erg lang op zich wachten.
- geen zwembad (alleen een privézwembad in een aantal kamers)
Maar verder: een zeer aan te raden hotel!

  • Verbleef: oktober 2013, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank SKieviet
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wessel K, General Manager van Hotel Eclat Beijing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2014

Geachte S. Kieviet,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om de beschrijving van uw verblijfbijons met anderen te delen. Feedback is belangrijk voor ons en kan ons zeler helpen om voortdurend ons hotel en onze services te verbeteren

We zijn blij om te horen dat u heft genoten van onze “Éclat essentials” en persoonlijke service.

Wij zijn ons er van bewust dat er geen zwembad is dat toegankelijk is voor alle gasten en dat is helaas een min punt dat wij niet makkelijk kunnen veranderen. Uw opmerking over het warme water heeft ons zeer geholpen. Er was namelijk in de sectie waar uw kamer is, een afsluiter verkeerd gemonteerd en dat hebben wij mede door uw hulp kunnen verbeteren. Onze dank hiervoor.

Uw vriendelijke woorden zijn met al onze medewerkers gedeeld. Wij hopen dan ook u nog vaker te mogen verwelkomen in ons hotel. Wellicht in een van onze 21 Pool suites voor een verfrissende duik in het het privee zwembad wat bij deze suites standard is.

Met vriendelijke groet,

Wessel Z. Krauss
General Manager
Hotel Éclat Beijing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 april 2013 beoordeeld

Ons verblijf van 9 dagen en nachten was één groot genoegen. Niet alleen was de kamer groots en luxueus. Het hotel en haar directe omgeving, zoals de grootse mall en de buiten ruimte, heeft zoveel mooie, moderne kunst dat je twee dagen nodig hebt om dit allemaal op je in te laten werken. Het hotel is erg service gericht, men is te allen tijde bereid excursies voor je te regelen, gidsen te verzorgen, je wegwijs te maken in deze wereldstad. Wij, twee dames van 60 plus, werden met egards behandeld. Overigens ligt dit Hotel erg centraal, voor wie wil is de metro dichtbij. Het hotel heeft ons prima adviezen gegeven over restaurants rondom de bezienswaardigheden die we bezochten én in de directe omgeving van het hotel.
Eigenlijk is dit hotel te zien als een onderdeel van een prachtig museum.

  • Verbleef: april 2013, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank marja_ravesloot
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dany L, General Manager van Hotel Eclat Beijing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dany L, General Manager van Hotel Eclat Beijing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 september 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dany L, General Manager van Hotel Eclat Beijing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken