“Mooi en niet te druk”

US$ 5,99*
Vanaf
Toegangsticket Beijing Temple of Heaven
Geclassificeerd als nr. 4 van 1.568 dingen om te doen in Beijing
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld

Net zo oud als de Verboden Stad maar hier kun je nog gewoon een foto maken zonder geduwd te worden door de massa. Het park is goed onderhouden en heel ruim. In de galerijen zitten oude Chinezen te schaken en mahjongen of te breien. De tempel is mooi, maar vooral het hele complex verdient een bezoekje. Vreemd genoeg werden bij het deel van de prins ineens tegengehouden en moesten we ons paspoort weer laten zien, dus vergeet je pas niet! Heb je tijd, neem dan een picknick mee en blijf de hele dag. NB De souvenirshop direct bij de tempel is duurder dan die in het park.

Datum van activiteit: mei 2018

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voordat we naar de Verboden Stad gingen bezochten we deze tempel. Prachtig gelegen in een zeer fotogenieke omgeving. Een mustsee!

Datum van activiteit: maart 2018
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Tempel van de Hemel is zonder meer een van de must see attracties van Beijing. Gelegen in een fraai, groot park liggen een aantal prachtige gebouwen

Datum van activiteit: januari 2018
7 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi om dit even te zien toch erg knap dat ze dit konden bouwen zonder een spijker in een balk te slaan. Neem op de bij gebouwen even mee als je er bent.

Datum van activiteit: november 2017
Bekijk meer beoordelingen
30 november 2017 beoordeeld

Prachtig park met als hoogtepunt de Tempel van de Hemel. Altijd wel druk dus voor mooie foto's moet je een beetje vroeg gaan. Vergeet niet als student je studentenkaart want je krijg op vele plekken in China korting, waaronder dit park en de Tempel van de Hemel!

Datum van activiteit: november 2017

Reizigers die Tempel van de Hemel bekeken, bekeken ook

In Tempel van de Hemel geweest? Deel je ervaringen!