Beoordeeld op 26 mei 2015

Rustig hotel, centraal gelegen in Bejing. Op 5 minuten lopen van een metrostation. Vriendelijke bediening en goed ontbijt. Zowel warm, koud, westers als Chinees. Prachtige binnenplaats en leuke bar om een drankje te gebruiken. Helaas waren de drankjes erg duur zodat wijhier slechts een keer gebruik van hebben gemaakt.
De kamers zijn gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. De badkamer is ook voldoende uitgerust maar inderdaad niet zo heel schoon.Wij vonden dit verder niet heel bezwaarlijk. De kamer en het hotel waren verder schoon genoeg. Vriendelijke staf, behulpzaam bij het regelen van een taxi.

• Verbleef: januari 2015, reisde met familie
RedWallGarden, General Manager van Red Wall Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2015

Beste Angenietje2014

Dank u voor het vergen van de tijd bij het schrijven naar Trip Advisor uw opmerkingen worden zeer gewaardeerd. Wij streven ernaar te doen ons best bij de rode muur tuin en we zijn blij dat u genoten van uw verblijf met ons.

Beoordeeld op 30 maart 2015

Heel leuk en kleinschalig hotel in het historisch centrum van Beijing, vlakbij bezienswaardigheden zoals de Verboden Stad. Het hotel heeft een rustige, mooie en authentieke sfeer. Het restaurantje is ook prima en gezellig. Ik vind het echt een aanrader!

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
RedWallGarden, General Manager van Red Wall Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2015

Beste Estella K

Beoordeeld op 20 maart 2015 via mobiele applicatie

Zeer leuk hotel in het historisch centrum. In een hutong met courtyard. Ruime mooie kamer en als netjes en schoon. Kleinschalig.
Zeer goed ontbijt. Restaurant aanwezig met goede keuken. Geboekt via website internet.
Aan te bevelen. Hans en Estella.

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner

Beste Hansmo

Beoordeeld op 23 juli 2014

In het enorm drukke Beijing ligt Red Wall Garden in een iets rustigere hutong (maar je bent op een paar minuten stappen van de metro naar alle grote bezienswaardigheden) en het hotel zelf is ook een oase van rust door de mooie, grote patio. We hadden een iets grotere kamer met extra bed voor onze dochter gereserveerd en ik moet zeggen dat de kamer nog zeer groot was, met een klein balkonnetje. Het ontbijt is niet groot, maar biedt toch veel variatie. Het restaurant is heel de dag (en nacht) open, eten is vrij goed. Ze bieden ook enkele uitstappen aan, wij hebben een trip naar de Chinese muur gedaan, kostte ons 1000RMB voor een minibusje. De chauffeur wist ons wel voorbij een eerste checkpoint te krijgen (waar de grote tourbussen moesten stoppen). In de stad zelf is er waarschijnlijker een goedkopere optie (je wordt heel veel aangesproken door scouts, die allemaal hetzelfde kaartje hebben), maar we kozen toch voor zekerheid om die ongelofelijke Muur te gaan zien.

Kamertip: Rond de patio liggen 3 blokken met kamers. Er is één kant met kleinere (?)/goedkopere kamers waar de voordeur direct op de patio uitkomt, één kant met beneden het restaurant en zeer grote kamers met balkons boven de derde zijde hadden de kamers 2 verdiepingen, met boven een klein balkonnetje.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
RedWallGarden, General Manager van Red Wall Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2014

Beste DavyS,

Ik zou graag in het Nederlands willen antwoorden maar mijn nederlands is niet goed genoeg om te schrijven.! So hank you so much for writing this great review as a senior contributor this is much appreciated.

I am glad you enjoyed the location and the peacefulness of the courtyard it is a little oasis from what is around the corner in the Hutongs and the hustle and bustle of Beijing. Also happy that you enjoyed our food since we started the new menu recently.

I hope you will decide to come back again so we can speak Dutch..... Spreken is veel makkelijker dan schrijven .....

Met vriendelijke groet

Robert van Eerde

Beoordeeld op 5 januari 2014

Op baisis van reviews dit hotel uitgekozen. En alles wat geschreven is door anderen, klopt helemaal. We hebben 12 nachten in dit hotel doorgebracht en het was super.
Rustige plek, dichtbij alle highlights, vriendelijk personeel, schone kamers, goede bedden, heerlijk ontbijt etc. etc.
Voor wie naar Beijing gaat is dit hotel een echte aanrader.

• Verbleef: december 2013, reisde met een partner
RedWallGarden, Manager van Red Wall Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2014

Thank You so much for your kind words about our small boutique hotel in Beijing.
It was truly a pleasure to have hosted you and hope you can visit us again or try one of our affiliated boutique EPOQUE hotels
Many Thanks and Best Regards
The Management