26 augustus 2016 beoordeeld

We hebben 10 geweldige relax dagen gehad in dit hotel, super service, de kamers waren schoon, het eten was goed met genoeg keuze. De relax pool voor boven de 18 is een aanrader voor de gasten zonder kinderen. Overigens wordt voor de kinderen van alles gedaan, animatie genoeg voor hen. Bedankt Margareth, Harrison, Teta, Mariam, Yassin, Loyce, Saïd, Johnson, Beatrice (voor de heerlijke omeletten in de ochtend) en alle andere waarvan ik de naam vergeten ben. Het was heerlijk bij jullie aan boord te zijn...
Een klein verzoekje, fitness ruimte? Het is ook jammer dat je op het strand meteen wordt lastig gevallen, daar moet je je wel op instellen, vragen om met rust gelaten te worden helpt wel af en toe.

Kamertip: De kamers met zeezicht, het geluid van de golven die op de kust beukt, daar moet je van houden.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
28 maart 2016 beoordeeld

Na onze safari in Ambosseli en Tsavo East hebben wij enkele dagen rust genomen in dit mooie hotel.
Mooi groot hotel met super vriendelijk mensen, van laagste tot hoogste in rang. Eten super lekker en een ruim aanbod voor iedereen. Onze kamer was wel iets verouderd, maar wel proper en alle voorzieningen waren aanwezig, wij hadden een kamer met zeezicht, prachtig uitzicht.
Verschillende zwembaden en bars, die allen netjes en verzorgd zijn. Wel jammer dat je niet ongestoord een strandwandeling kan maken, veel beetje opdringerige verkopers. Toch genoten van onze dagen rust!!

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Wasike_Wasike, Manager van Voyager Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2016

Dear Guest,
We thank you for the recent stay to the Voyager Beach Resort. We do thank you for finding time to share the feedback. Your comments are noted and will be used to make Voyager the Resort of Choice.
With Kind Regards,
Wasike Wasike
Group Operations Manager

20 november 2015 beoordeeld

Al 6 keer in dit heerlijke resort geweest en vaak schrijf je een beoordeling na een bezoek. Ik doe dit tijdens want ik kan iedereen aanraden om hier naar toe te komen.
Heerlijk weer, prachtige zwembaden, uitstekend eten, via genoeg keuze, maar vooral de mensen in het resort. Ze doen werkelijk alles om je het naar de zin te maken.
Kenia heeft, zoals vele plekken het toerisme nodig. Wij blijven komen

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Wasike_Wasike, Group Operations Manager van Voyager Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2015

Dear Guest,
Thank you for this awesome review. We agree with you fully that we need Tourists and indeed in Voyager you remain welcome. There will always be room for one more.
We look forward to your future visits.
With Kind Regards,
Wasike Wasike
Group Operations Manager

25 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen en kregen een welkoms drankje, koffers werden naar onze kamer gebracht en ze vertelde alle mogelijkheden van wat we in het resort konden doen.
Vriendelijk personeel, mooie kamers, zwembaden en faciliteiten waren super! Ook heel gaaf was dat de zee echt aan het resort ligt.

Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Wasike_Wasike, Group Operations Manager van Voyager Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2015

Dear Guest,
We are so glad you enjoyed your stay at the Voyager. We do look forward to hosting you again in the near future.
We shall be elated if you refer your other Friends and relatives to come and experience our Hospitality.
The Team here wishes you all well till we meet again.
Kind Regards,
Wasike

14 mei 2014 beoordeeld

Prachtig gelegen hotel aan het fijne zandstranden van de Indische oceaan. Kamers niet super luxe maar ruim voldoende. Zeer uitgebreide buffetten 3 maal per dag, daarnaast nog een apart vis en Italiaans restaurant. Neem volpension want dat is all inclusive, weinig tentjes in de buurt om te lunchen of iets te drinken.

Kamertip: Kamers aan zowel tuin als zeezijde zijn oké.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
Manager_VBR, Manager van Voyager Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2014

Dear Guest.

Thank you for sharing your review in this forum. We have taken note that you had a good time and enjoyed your services and cuisine. However you have indicated that you found our room not super luxurious. We have began the process of upgrade the soft furnishing in our rooms and once the program is complete i am sure you will enjoy an enhance accommodation experience.

We want to thank you for having chosen Voyager Beach Resort and we do look forward to your next visit.

Kind regards,
Yusuf Olela