“Mevr”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Voyager Beach Resort
Beoordeeld als nr. 2 van 60 hotels in Mombassa
27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder goed een van de mooiste en beste hotels Kenya
Goede kamers luxe schoon
Vriendelijk klasse
Mooi weer
Niet ver van vlieghaven
Toplocatie
Gezellig
Sfeervol
Geboekt bij Scheepers reizen Tudderen
Een aanrader mooiste van alles

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner

26 augustus 2016 beoordeeld

We hebben 10 geweldige relax dagen gehad in dit hotel, super service, de kamers waren schoon, het eten was goed met genoeg keuze. De relax pool voor boven de 18 is een aanrader voor de gasten zonder kinderen. Overigens wordt voor de kinderen van alles gedaan, animatie genoeg voor hen. Bedankt Margareth, Harrison, Teta, Mariam, Yassin, Loyce, Saïd, Johnson, Beatrice (voor de heerlijke omeletten in de ochtend) en alle andere waarvan ik de naam vergeten ben. Het was heerlijk bij jullie aan boord te zijn...
Een klein verzoekje, fitness ruimte? Het is ook jammer dat je op het strand meteen wordt lastig gevallen, daar moet je je wel op instellen, vragen om met rust gelaten te worden helpt wel af en toe.

Kamertip: De kamers met zeezicht, het geluid van de golven die op de kust beukt, daar moet je van houden.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
28 maart 2016 beoordeeld

Na onze safari in Ambosseli en Tsavo East hebben wij enkele dagen rust genomen in dit mooie hotel.
Mooi groot hotel met super vriendelijk mensen, van laagste tot hoogste in rang. Eten super lekker en een ruim aanbod voor iedereen. Onze kamer was wel iets verouderd, maar wel proper en alle voorzieningen waren aanwezig, wij hadden een kamer met zeezicht, prachtig uitzicht.
Verschillende zwembaden en bars, die allen netjes en verzorgd zijn. Wel jammer dat je niet ongestoord een strandwandeling kan maken, veel beetje opdringerige verkopers. Toch genoten van onze dagen rust!!

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Wasike_Wasike, Manager van Voyager Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2016

Dear Guest,
We thank you for the recent stay to the Voyager Beach Resort. We do thank you for finding time to share the feedback. Your comments are noted and will be used to make Voyager the Resort of Choice.
With Kind Regards,
Wasike Wasike
Group Operations Manager

20 november 2015 beoordeeld

Al 6 keer in dit heerlijke resort geweest en vaak schrijf je een beoordeling na een bezoek. Ik doe dit tijdens want ik kan iedereen aanraden om hier naar toe te komen.
Heerlijk weer, prachtige zwembaden, uitstekend eten, via genoeg keuze, maar vooral de mensen in het resort. Ze doen werkelijk alles om je het naar de zin te maken.
Kenia heeft, zoals vele plekken het toerisme nodig. Wij blijven komen

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
Wasike_Wasike, Group Operations Manager van Voyager Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2015

Dear Guest,
Thank you for this awesome review. We agree with you fully that we need Tourists and indeed in Voyager you remain welcome. There will always be room for one more.
We look forward to your future visits.
With Kind Regards,
Wasike Wasike
Group Operations Manager

25 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen en kregen een welkoms drankje, koffers werden naar onze kamer gebracht en ze vertelde alle mogelijkheden van wat we in het resort konden doen.
Vriendelijk personeel, mooie kamers, zwembaden en faciliteiten waren super! Ook heel gaaf was dat de zee echt aan het resort ligt.

Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
Wasike_Wasike, Group Operations Manager van Voyager Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2015

Dear Guest,
We are so glad you enjoyed your stay at the Voyager. We do look forward to hosting you again in the near future.
We shall be elated if you refer your other Friends and relatives to come and experience our Hospitality.
The Team here wishes you all well till we meet again.
Kind Regards,
Wasike

14 mei 2014 beoordeeld

Prachtig gelegen hotel aan het fijne zandstranden van de Indische oceaan. Kamers niet super luxe maar ruim voldoende. Zeer uitgebreide buffetten 3 maal per dag, daarnaast nog een apart vis en Italiaans restaurant. Neem volpension want dat is all inclusive, weinig tentjes in de buurt om te lunchen of iets te drinken.

Kamertip: Kamers aan zowel tuin als zeezijde zijn oké.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
Manager_VBR, Manager van Voyager Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2014

Dear Guest.

Thank you for sharing your review in this forum. We have taken note that you had a good time and enjoyed your services and cuisine. However you have indicated that you found our room not super luxurious. We have began the process of upgrade the soft furnishing in our rooms and once the program is complete i am sure you will enjoy an enhance accommodation experience.

We want to thank you for having chosen Voyager Beach Resort and we do look forward to your next visit.

Kind regards,
Yusuf Olela

20 oktober 2013 beoordeeld

Ruim gelegen hotel. Nooit het gevoel van "hier is het te druk" verschillende zwembaden waardoor je altijd plaats hebt. Ruime gevarieerde keuze aan het buffet. Vriendelijke bediening voor de dranken aan de tafel. Mooi gelegen aan de Indische oceaan. De kamers hebben een opfrisbeurtje nodig, maar daar zijn ze al mee bezig. Wij vinden het zeker een aanrader.

• Verbleef: September, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Mombassa bekeken
op 1,8 km afstand
PrideInn Express Nyali
nr. 13 van 60 in Mombassa
240 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Voyager Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Voyager Beach Resort

Adres: Nyali Off Links Road, | Mount Kenya Road, Mombassa 80100, Kenia
Locatie: Kenia > Pwani (Coast) > Mombassa
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 romantisch hotel in Mombassa
Nr. 1 familiehotel in Mombassa
Nr. 1 beste resorthotel in Mombassa
Nr. 2 hotel aan het strand in Mombassa
Nr. 2 luxe hotel in Mombassa
Nr. 4 voordelig hotel in Mombassa
Prijsklasse: € 116 - € 160 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Voyager Beach Resort 4*
Aantal kamers: 232
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Voyager Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Voyager Beach Hotel Mombasa
Voyager Hotel Kenya
Voyager Beach Resort Mombasa
Voyager Beach Resort Kenya
Voyager Beach Mombasa
Voyager Hotel Mombasa

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?