18 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk familie hotel. Heerlijke zwembaden. Gewone nette kamers. Uitzicht op de oceaan en strand. Zeer vriendelijk personeel. Lekker eten en drinken. Net buiten de poort aan de rechter kant heerlijke massage, leuke safari's, lokale taxi chauffeurs. Als je hier komt voel je je meteen thuis. Gratis WIFI. Dagelijks bezoek van apen. Prachtige bloemen op het terrein. Heerlijk eten in de Karibu bar.

Kamertip: Meeste kamers hebben uitzicht op de oceaan
  • Verbleef: september 2017, reisde alleen
Bamburi B, Manager van Bamburi Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2017

Dear Ingrid,

Thank you so much for your absolutely wonderful review of Bamburi Beach Hotel. Thank you once again for accepting Bamburi Beach Hotel as your "Holiday Home".

We are all pleased to note our services and friendly staff were excellent.

We look forward to your next return!

Kind regards,

Catherine Mwangi
Yield Manager

9 mei 2017 beoordeeld

Wij verbleven 7 dagen in dit fijne hotel.
Ondanks de regenperiode hebben wij ons prima vermaakt.
Het hotel ligt direct aan het strand en dat is erg prettig.
Ligging van het hotel is prima om van hieruit uitstapjes te maken.
Ga ook eens uiteten bij locale restaurants, dat is erg leuk!

Het eten is prima en de bedden slapen fijn.
Nancy

Kamertip: Er is geen lift! Het hotel heeft 4 verdiepingen. Mocht je slecht ter been zijn vermeld dit dan bij de receptie
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
8 mei 2017 beoordeeld

bamburi beach hotel een aanrader prijskwaliteit in orde voor de 13 keer in bamburi hotel
alles was weer in orde het personeel doet alles wat ze kunnen, het tempo is af en toe eens afrikaans maar dat weet je in Afrika is alles pole pole.
ze zijn al enkele kamers aan het renoveren is ook terug een pluspunt maar voor de rest niets op aan te merken er is voor elk wat wils onze volgende vakantie in het najaar is terug gereserveerd dus kunnen terug al aftellen annick

Kamertip: iedere kamer heeft zijn charme maar als je niet tevreden bent met je kamer gewoon even melden er wordt een andere geregeld
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste hotels aan de noordkust van kenia
Gaan weer terug van 9 november tot 11 november met 6 personen.
Zeer goed eten en vriendelijk .niets is hun teveel om de gasten te helpen
De beste ligging van alle hotels aan de noordkust

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
13 maart 2017 beoordeeld

Prima kleinschalig hotel waar men vriendelijk wordt ontvangen.
Prima kamers ( voor onze begrippen wat gedateerd), maar wel schoon. Minibar aanwezig met koffie en thee faciliteiten. Ook zijn er flesjes water aanwezig. Op verzoek kan er ook een klamboe worden opgehangen. Niet noodzakelijk.

Kamertip: Voor safari's? ga het strand op en vraag een vd beachboys. Dit is vertrouwd. Ook voor boottrips naar bvb Wasinieiland.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Bamburi Beach H... M, Manager van Bamburi Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2017

Dear Harry,

We appreciate to read your review of Bamburi Beach Hotel. We thank you for taking the time to post your good feedback. This is your second home and are very glad to know you liked the cleanliness of the room, the coffee/tea facilities, water supplies and the provision of the mosquito net. We are delighted to know that we made your vacation great. We will continue with the high spirit of offering the best services to our clients.

We look forward to the next opportunity to offer you our best of service.

Thank you for choosing Bamburi Beach Hotel for your vacation.

Warm regards,

Catherine Mwangi