Olarro(Masai Mara National Reserve)
US$ 1.370
  • Gratis parkeren
Mara Eden Safari Camp(Masai Mara National Reserve)
US$ 1.090
  • Inclusief ontbijt
Little Governors' Camp(Masai Mara National Reserve)
US$ 1.160
US$ 1.020
  • Restaurant
Mara Chui Camp(Masai Mara National Reserve)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Gratis parkeren
AA Lodge Masai Mara(Masai Mara National Reserve)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Inclusief ontbijt
Royal Mara Safari Lodge(Masai Mara National Reserve)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Mara River Camp(Masai Mara National Reserve)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Governor's Camp(Masai Mara National Reserve)
US$ 1.090
  • Restaurant
Enchoro Wildlife Camp(Masai Mara National Reserve)
Hostelworld.com
US$ 2.500
Orbitz.com
6 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezin met twee oudere kinderen, verdeeld over twee tenten. Standaard tenten zijn erg comfortabel, warm water, elektriciteit. Generator gaat er per etmaal enkele uren uit, dus dan geen stroom en internet. Dat is niet hinderlijk omdat je dan op safari bent en 's nachts ligt te slapen. Personeel ongelofelijk gastvrij, proberen je bij naam te noemen en onthouden wat je lekker vindt qua drinken en eten. Kortom: erg service gericht. Het eten is overdadig en van verse en goede kwaliteit. We zouden dit zeker aanbevelen en wij hopen er nog eens terug te komen.
Enige puntje van kritiek: de electriciteitsaansluiting is een Engelse. Het verloopstuk zou eigenlijk al standaard beschikbaar moeten zijn.

Verbleef: april 2015
Kioko M, Manager van Sarova Mara Game Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2015

Dear Guest,
We would like to thank you for taking the time to share your feedback on our Trip Advisor following your stay here at Sarova Mara Game Camp.
We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us, that is the incredible hospitality from our staff and the variety of our food offerings.
We most certainly look forward to welcoming you back to Sarova Mara Game Camp in your next visit to Maasai Mara.

Kind regards
Kioko Musyoki | Lodge Manager

26 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige lodge die op alle fronten uitstekend is. Zoek je dus een comfortabele plek om vanuit een flink aantal gamedrives te doen: prima! Echter, het hele 'slapen in de wildernis' is op zijn zachts gezegd een marketing truc. De tenten staan wel soort van in een bos maar binnen een flinke omheining en vrij dicht op elkaar. Maar dat is dan ook echt het enige minpunt. Eten, tenten, zwembad en gidsen zijn uitstekend en zeker haar 5 sterren waard!

Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden
Anthony K, Manager van Sarova Mara Game Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2014

Dear guest,

It was a pleasure hosting you. Your review is highly appreciated as it goes a long way in helping the team here raise the bar.

Sarova Mara Game Lodge has 51 standard tents, 2 family tents and 20 club tents giving the clients options for choice.

We do look forward to hosting you hopefully soon and that you may have the opportunity to try the other options.

Thank you and 'Karibu'.

26 augustus 2013 beoordeeld

Fantastische lokatie om de Masai Mara te bezoeken, mooie tent, vriendelijk personeel, goede voorzieningen en alles verzorgd. Zo stel je je een safari voor. Wij hadden een eigen tent en onze kinderen (3) ook. 's-Nachts kan het inderdaad wat fris zijn (aug) maar dat is geen reden om deze lokatie niet te bezoeken.
Samengevat: onvergetelijk!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
22 juli 2013 beoordeeld

We hebben een safari gedaan door kenia heen, en dit was ons eerste verblijf. En wat een geweldige ervaring was dat, de tenten zijn van alle luxe voorzien en geef op safari gaan een andere betekenis. De service was uitstekend, en iedereen was onwijs vriendelijk. en met name mijn complimenten aan simon! Voor zijn heerlijke cocktails en zorg voor de familie. We zullen altijd super goed terug denken aan deze vakantie en komen zeker een keer terug.

• Verbleef: juli 2013
4 november 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een 10daagse safari gedaan in Kenya .
Tijdens deze periode hebben we 5verschillende sarova camps gedaan.

Deze in massai mara was zonder twijfel de beste!

Super luxe tenten, lekker eten, gezellige bar voor na en voor de safari

Als je stopt in massai zeker deze lodge nemen!!

Hakuna matata!!!!

• Verbleef: september 2012