“Een andere wereld.”

Keukens: Barbecue
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
2 maart 2014 beoordeeld

Zin om je eens te wanen in een romantisch filmdecor? Leuke plek om eens te genieten van de zee en lekker eten en drinken. Vooral de koffie vonden wij lekker.

Datum van bezoek: februari 2014

16 februari 2014 beoordeeld

met bootje vanuit lamu house naar de beachclub gebracht waar we lekker gegeten hebben (bbq vis )en heerlijk hebben kunnen relaxen op de ligbedden. Gezellige bar, leuke tafels onder de bomen: LEKKER

Datum van bezoek: februari 2014
22 april 2013 beoordeeld

lekker uitrusten in heerlijk mooie omgeving met het nodige comfort;stoelen, schaduw en een lekker hapje en drankje

Datum van bezoek: april 2013
16 februari 2013 beoordeeld

Super locatie, heerlijke food! Zwemparadijs leuke bar, toffe bediening, mooi zicht, kortom heerlijk vertoeven!

Datum van bezoek: februari 2013
19 november 2012 beoordeeld

Er was een diner under de stars georganiseerd, met wat appetizers en daarna een ongelooflijk goede verzameling seafood (kreeft, krab, garnalen, tonijn, etc) - allemaal uitstekend klaargemaakt.

Datum van bezoek: oktober 2012

Reizigers die Lamu House Beach Club bekeken, bekeken ook