Beoordeeld op 12 april 2018

een mooi modern hotel gelegen op enkele km. van de luchthaven.
Wij verbleven hier slechts één nacht in een mooie kamer met alle voorzieningen. Het ontbijt was voortreffelijk. Het personeel super vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: april 2018
EkaHotel, Manager van Eka Hotel Nairobi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2018

Dear Ecremers,

Thank you for staying with us and for the positive review. We are so glad that you enjoyed your overall stay with us and that we met your needs and expectations. We look forward to having you stay with us again soon.

Warm regards from all of us at Eka Hotel.

Beoordeeld op 3 maart 2018

Mooi gastvrij hotel op slechts een paar minuten van het vliegveld. Scherpe beveiliging, mooie, nette, ruime kamers, gastvrij ontvangst, Compleet ontbijt buffet.
prima verblijf plaats voor een start van onze Safari door Kenia.

Datum van verblijf: februari 2018
EkaHotel, General Manager van Eka Hotel Nairobi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Dear Theo A,

thanks a lot for your recent online review, we do value all feedback as it helps us to maintain, and where necessary improve on our services offered to all our valued guests.

We are very happy that you have enjoyed your recent stay at Eka Hotel Nairobi and we are all looking forward to welcoming you back in the future.

Sincerely yours,
Eka Hotel Team

Beoordeeld op 10 januari 2018

Een heel fijn en goed hotel dicht bij het vliegveld. Schoon luxe en lekker eten . Service was ook erg goed en zeer vriendelijke medewerkers. Een aanrader. We zij hier de eerste en de laatste dag van onze vakantie geweest

Kamertip: Fijne en mooi verzorgde kamers
Datum van verblijf: december 2017
EkaHotel, Manager van Eka Hotel Nairobi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2018

Dear Maria,

Thank you for staying with us and for taking time to share your review with us. We appreciate your patronage and glad that we made your stay enjoyable. We look forward to another opportunity to host you again soon.

Best regards from the entire Eka team.

Beoordeeld op 19 april 2017

Voor werk 3 nachten in het Eka Hotel verbleven. Hotel was erg net, met ontzettend vriendelijk personeel. Kamers waren ruim genoeg en werden goed schoongemaakt. De ligging van het hotel was voor mij goed, met het vliegveld en centrum beiden niet erg ver weg. Ontbijt was lekker en vers en er was veel keus.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
EkaHotel, Director of Sales van Eka Hotel Nairobi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2017

Bedankt voor het kiezen van Eka Hotel, en voor de tijd om uw verblijf bij ons te beoordelen! Uw feedback is erg belangrijk voor ons, omdat we hard werken om onze standaarden van dienstverlening voortdurend te verbeteren.

We zijn blij dat u genoten van uw verblijf en we kijken ernaar uit om u snel weer te hosten. Met vriendelijke groet van het hele team in Eka!

Beoordeeld op 27 februari 2017

Een prima hotel, keurige kamers en een goed restaurant. Het ligt op een minuut of 20 van het internationale vliegveld (op weg náár het vliegveld 30 minuten ivm scannen auto's die naar het vliegveld gaan, als je aankomt vanaf het vliegveld ben je er binnen 20 minuten) en op een kwartier van het kleine vliegveld Wilson vanwaar je naar de Safari kampen vliegt.
Het restaurant is prima, er is ook nog een zwembad.
Wel veel verkeersgeluiden bij het zwembad, het zit aan een hele drukke weg, maar voor 1 of 2 nachten prima.

Datum van verblijf: februari 2017
EkaHotel, Director of Sales van Eka Hotel Nairobi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2017

Dear Monique,

Thank you very much for your candid and positive assessment of your time at our hotel. We are glad that you enjoyed your overall stay, and hope we will be hosting you again.