Beoordeeld op 21 februari 2017

Voor een kort bezoek aan Nairobi 1 nacht in dit hotel verbleven. Alles ziet er perfect uit. Veiligheid wordt serieus genomen, zowel bij binnenkomst als binnen het hotel. Alles is nieuw, strak en met een hoog afwerkings- en designniveau. Eigenlijk maar één echte (grote) tekortkoming: Mijn kamer had een tussendeur naar de naastgelegen kamer. Daardoor geluidsoverlast van de buren...Natuurlijk had ik de kamer niet moeten accepteren maar als je na middernacht binnenkomt, graag naar bed wilt en alles is op dat moment stil denk je al gauw laat maar zitten. Niet doen dus. Verder alleen de erg hoge prijs (> 350 USD! voor 1 persoon per nacht).

Kamertip: Vraag een kamer zonder tussendeur
Datum van verblijf: februari 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 28 februari 2017

Dear Guest,
Thank you for taking the time to share a review of our establishment on TripAdvisor.
Thank you for detailing all the elements that made your stay perfect. This is very motivating for us to continue delivering the highest level of service and a personalized guest experience. We however noted your concern on the noise and for that we apologize and will take measures to deal with the issue raised. Please note that we take our pricing strategy seriously and review this regularly to ensure fair rates in the market.
We hope to welcome you back in the future for a lovely stay.
Warm Regards,
Crescence Karanja

Beoordeeld op 16 oktober 2013

Aangenaam hotel met een uitstekende ligging, goede accommodatie, en fijne kamers, business lounge is een echte uitkomst, zeer geschikt om ook gasten te ontvangen.
Het dakterras heeft een onvergetelijk uitzicht, de muziek is top!
Het ontbijt verdient nog enige aanmoediging, maar dat wordt met een glimlach gedaan.
Dit is een echte aanrader!

Kamertip: Hoe hoger, hoe rustiger, Nairobi is a lot of noise.
Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 13 oktober 2013

Goed en veilig gelegen hotel met prettige kamers. De bedden zijn fantastisch. De restaurants zijn prima en bieden een ruime keuze aan verschillende keukens. Ietsje minder uitgebreid en duur is het restaurant op het dak op de 7e verdieping. Maar dan wel bij een zwembad met glazen bodem waarbij je 7 etages naar beneden kijkt. Ook de gang naar dit dakterras biedt zo'n leuke verrassing.

Datum van verblijf: oktober 2013
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 september 2013

Prachtig ingerichte kamers. Vriendelijk personeel die ten aller tijde voor je klaar staan. Uitstekende restaurants. Zowel voor de vakantieganger als zakenlieden een uitstekend hotel in Nairobi.
In het weekend van de aanslag op The Westgate Mall werd adequaat op gereageerd. We hebben ons er 100% veilig gevoeld.

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 2 juli 2012

Eten voortreffelijk, bediening zeer vriendelijk, kamermeisjes echt gemiddeld of matig; bij aankomst geen shampoo, daarna elke dag vijf busjes. Show down onregelmatig.

Kamertip: Business floor is niet echt noodzakelijk in dit hotel
Datum van verblijf: juni 2012
  • Reistype: Reisde alleen