“Zeer goed”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Villa 'House of Hathor'

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
House of Hathor
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Zeer goed”
Beoordeeld op 9 januari 2019 voor een verblijf in december 2018

In December zijn wij hier 5 dagen geweest en het was werkelijk fantastisch..het is een zeer mooie ruime villa met hele lieve respectvolle mensen die het schoonhouden..Wij hebben de tijd van ons leven gehad met zoveel privacy..Wij gaan er zeker nog een keer naar toe..De villa is v an alle gemakken voorzien..Wij hebben er mooie en speciale herinneringen aan..

Datum van verblijf: december 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
9 jan 2019
Danke für Ihren Aufenthalt in meiner Villa. Wir würden uns freuen, Sie wieder begrüssen zu dürfen.
Danielle
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren