Beoordeeld op 28 november 2018

Was vroeger een van de betere midden klasse hotels maar door laag toeristen aantal lijkt het of er weinig onderhoud gepleegd wordt , kamer was niet schoon( beddengoed) en uitzicht niet bijzonder .zwembad was redelijk masr je verwacht meer van het. Hotel

Kamertip: 600 nummers aan de Nijl
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Voor een nacht is dit hotel wel te doen, niet voor een lang verblijf. Het is allemaal wat vergane glorie. Er zaten geen batterijen in de afstandsbediening van de tv, de afstandsbediening van de airco werkte niet, de knop van de douche zat los, de wc bril bleef niet omhoog staan en schoon was het niet echt. Het bed was goed. Het ontbijt was redelijk maar zonder fruit. 's avonds werd de frisdrank lauw gebracht en zonder ijs. Het goede van het hotel is de ligging aan de Nijl, zodat je vanaf het hotel op de boot kunt stappen en aan de overkant is de souq, dus daar ben je zo. De airco werkt wel en dat is in Aswan, zeker in september onmisbaar. Het was 47 graden Celcius.  Wifi werkt ook nog. Het zwembad hebben wij niet gebruikt, dus daar hebben wij geen oordeel over. Voor een nacht is het te doen maar dan heb je het ook wel gehad.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 mei 2017

Ik kan hier echt weinig aardigs over zeggen. Misschien de locatie. En de tuin. Maar verder...Echt geen waar voor je geld.

De huisjes (kamers) zijn zeer gedateerd, maar vooral slecht uitgerust, vies en met een kapot interieur. Je krijgt maar 1 handdoek per persoon en maar 1 toiletrol. Een fles water zat er niet in (wat toch vrij normaal lijkt te zijn in Egypte). De airco is broodnodig vanwege de warmte, maar maakt veel te veel lawaai. De bedden zijn veel te hard en dat is geen wonder, want de bedbodem bestaat uit dikke houten balken. Het ontbijt is ok, maar niet meer dan dat. De koffie is oploskoffie.

Tijdens ons verblijf bleek ook nog het zwembad gesloten (en vanwege de warmte toch wel een must!). Dit was niet gemeld aan de reisorganisatie. Zij hebben voor ons heel snel een upgrade weten te regelen naar het zusterhotel op een eilandje in de Nijl, zodat we maar 1 nacht in het Pyramisa Isis Corniche hotel hoefden te verblijven. Gelukkig.

Kamertip: Gewoon niet gaan!
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 4 februari 2017

Het hotel ligt pal aan de Nijl, maar als je pech hebt, krijg je een kamer die door allerlei gebouwen geen zicht op de Nijl heeft. De kamers zijn wat ouderwets, het bad toont veel aanslag door ouderdom. De ramen zijn overdag van buitenaf ondoorzichtig, maar 's avonds moeten de gordijnen dicht voor iedereen die langs loopt. De eetzaal is prachtig gelegen, met uitzicht op de Nijl. Redelijk goed aanbod bij het ontbijt, maar soms tref je een onvriendelijke werknemer bij de omelet-afdeling. Wel zijn er veel trappen te lopen, om op de hoogte van de Corniche te komen. Verder is het een goede uitvalbasis om een felluka tocht over de Nijl te maken. Bij de uitgang van het hotel hoef je alleen maar even de Corniche over te steken om direct in de levendige bazaar terecht te komen.

Kamertip: Er zijn kamers met Nijlzicht en zonder.
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 24 september 2014

Medio 2011 hebben wij enkele nachten verbleven in dit hotel. De ligging is nabij het treinstation en direct aan de Nijl gelegen. Aan de overkant van de weg van het hotel zijn alle kraampjes en marktjes. Tevens is een McDonald's erg dicht bij het hotel met tevens prachtig uitzicht over de Nijl.

Datum van verblijf: september 2014